Klachtenbehandeling

  • 24 January 2017
  • 2 reacties
  • 214 Bekeken

Na verschillende telefoons te hebben gekregen van Proximus heb ik uiteindelijk de stap gezet in november om over te stappen van Telenet naar Proximus .
Ik was juist aangesloten toen de reclame van tuttimus verscheen met de Samsung voor 49€ , heb mij direct opgegeven om hiervan gebruik te willen maken er werd een case aangemaakt 14/11 , 2016 we hadden er recht op en we zouden verwittigd worden wanneer toestel beschikbaar was , ondertussen heb ik al verschillende telefoons en bezoeken aan telefoonwinkels achter de rug waar telkens de bevestiging kwam ja u hebt recht op deze actie even geduld nog , nu zijn we meer dan 2 maand verder en nog steeds geen deftige reactie gekregen .
Is het de bedoeling om eerst de mensen te overhalen om terug naar Proximus te komen en ze dan onmiddellijk af te stoten zodat terug overstappen naar een andere provider echt wel reeel wordt .

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hoi Marc,

ik wil de stand van je order laten nakijken

kan je via een privébericht je klantgegevens doorsturen aub ?

groetjes

Tina
Tina,
Klantn278429
Casenr 28904415
Mvg
Marc

Reageer