Skip to main content
Hallo iedereen

Sinds mijn verhuis (ondertussen iets meer dan zes jaar) heb ik al problemen met de diensten van Belgacom, vooral het internet is het grootste probleem. Ik denk dat iedereen wel kan begrijpen dat de maat meer dan vol is en daarom had ik graag de visie/mening van onpartijdige personen over dit gebeuren gekregen.

Daarom ben ik opzoek naar een manier om een ombudsman te bereiken, want volgens mij is er toch echt wel iets niet pluis aan dit hele gebeuren. Als je iets vraagt aan de telefoon, proberen de meesten je met smoesjes weg te werken of proberen ze je met tonnen nutteloze, niet relevante informatie op te schepen... Gelukkig ben ik een nuchter persoon en weet ik redelijk wat over internetverbindingen dus laat ik mij niet zo makkelijk om te tuin leiden, anders zat ik hier morgen nog met één van mijn eerste problemen...

Ondertussen- in die zes jaar tijd- heb ik "informatie" genoeg verzameld om er mijn eigen boek over te schrijven. Het varieert van: internet die uitvalt als er iemand belt, tot internet die paar keer per week zomaar uitvalt (niet om de 36u, maar gewoon op willekeurige tijdstippen tussendoor) tot zeer sloom internet, dan paar keer per dag uitvallen...

Uiteraard zijn er al veel technici langs geweest- de één al wat beter op de hoogte van zijn vak dan de ander- maar tot nu toe is er nog niemand in geslaagd om deze problemen volledig van de baan te werken. Meestal werkt het voor paar weken terug goed en daarna gaat het weer berg af.

Aangezien ik steeds minder en minder gehoor krijg bij de Belgacom diensten zelf, ben ik dus genoodzaakt om dit hele gebeuren eens onpartijdig te laten beoordelen door een Ombudsman. Weet er dus iemand hoe je deze personen het best contacteert ?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Jens v.h.

Dat kan je hier:

http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36

Reageer