Ik ben al van 22 juni bezig met een oplossing te krijgen van mijn probleem , diverse klachten gestuurd via email waar niets mee gedaan word, ontelbare uren gebeld en nog altijd geen oplossing , klink dit iemand bekend in de oren?
Bladzijde 1 / 1
Dag MarinaV,
Kan ik je misschien verder helpen? Wat is juist het probleem?
Groetjes,
Antonella
Kan ik je misschien verder helpen? Wat is juist het probleem?
Groetjes,
Antonella
Ik ben op 31 mei verhuist en daar is alles mis gegaan met de technieker van proximus wat op 21 juni is ontdekt door ons omdat we toen ineens alle opnames kwijt waren, op 22 juni gebeld en een klacht ingediend zonder reactie, nogmaals gebeld terug een technieker aan huis gehad , die kon ons niet helpen en toen is uitgekomen dat mijne verhuis was geannuleerd op 3 jullie is de nieuwe klacht weer afgesloten zonder enige oplossing of feedback. 14 dagen geleden op nieuw gebeld en klacht ingediend weer geen feedback of oplossing, nu dinsdag opnieuw gebeld hetzelfde resultaat, gisteren nogmaals gebeld weer geen feedback of oplossing. ik weet niet wat ik nog kan doen buiten een brief schrijven aan de directie van Proximus en na meer dab 30 jaar klant te zijn gewoon alles opzeggen
misschien eerst eens een privébericht sturen?
- via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
- via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
- via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
- via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
- via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
- via de chat op onze supportpagina's:
https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
- zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
- Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook
Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
Oh wat klinkt het bekend.. Ik ben ook al uren aan het bellen, heb al 10 verschillende mensen gesproken die all wst anders zeggen en wasrdoor je wordt afgesnauwd waarna ze zeggen dat hun collega die ik daarvoor sprak en mij beloftes deed het verkeerd heeft doorgegeven dus ik moest maar zien!! 2 x heb ik iemand gesproken die me wel wilde helpen en tenminste moeite deed voor me. Dat waten Dylan ( ik weet geen achternaam ) en dhr Ronald de Graaff. Maar niemand wil of kan me zogenaamd verder helpen. WAARDELOOS!!!
Dag MarinaV,
Ik zie dat je hierover reeds contact hebt gehad met een dossierbeheerder. Ook een compensatie werd reeds voorzien.
Heeft het enige probleem dat je momenteel ondervindt betrekking met de opnames? Voor de rest werkt alles goed?
Groetjes,
Antonella
Ik zie dat je hierover reeds contact hebt gehad met een dossierbeheerder. Ook een compensatie werd reeds voorzien.
Heeft het enige probleem dat je momenteel ondervindt betrekking met de opnames? Voor de rest werkt alles goed?
Groetjes,
Antonella
Dag Krullie, kan je ons alvast je persoonlijke situatie en je klangegevens bezorgen, deze gegevens best steeds per privébericht zenden, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Kijken er naar uit dit samen met je op te lossen! Groetjes, NIcky
Waaaaaaaauw bij u is er een technieker langs geweest op de dag van de afspraak voor een verhuis.
M'n ouders beiden bejaard (m'n vader meer dan 40j dienst bij RTT, Belgacom, Proximus altijd alles netjes op tijd betaald) maken een afspraak in mei voor op 08/08/2017 om alles op hun nieuw adres in orde te brengen.
Wat krijgen zij als bedankt, geen technieker gezien!!!!
Gisterenavond heb ik gebeld naar de helpdesk in naam van m'n ouders, krijg ik een bepaalde LUNA aan de lijn.
Zij maakt de belofte dat er vandaag om 09.00u iemand ging bellen naar hun op hun gsm voor uitleg en een nieuwe afspraak.
Wat raad je? Wel niks, njet, nada hebben ze gebeld...
Dit is echt wraakroepend om 2 bejaarde mensen van boven de zeventig zonder telefoon te zetten!
Als er iets gebeurd met m'n vader kan m'n moeder niemand bereiken want die kan niet omgaan met een gsm.
Rest me enkel de vraag: wie kan daar verantwoordelijk voor gesteld worden als daar iets gebeurd????
M'n ouders beiden bejaard (m'n vader meer dan 40j dienst bij RTT, Belgacom, Proximus altijd alles netjes op tijd betaald) maken een afspraak in mei voor op 08/08/2017 om alles op hun nieuw adres in orde te brengen.
Wat krijgen zij als bedankt, geen technieker gezien!!!!
Gisterenavond heb ik gebeld naar de helpdesk in naam van m'n ouders, krijg ik een bepaalde LUNA aan de lijn.
Zij maakt de belofte dat er vandaag om 09.00u iemand ging bellen naar hun op hun gsm voor uitleg en een nieuwe afspraak.
Wat raad je? Wel niks, njet, nada hebben ze gebeld...
Dit is echt wraakroepend om 2 bejaarde mensen van boven de zeventig zonder telefoon te zetten!
Als er iets gebeurd met m'n vader kan m'n moeder niemand bereiken want die kan niet omgaan met een gsm.
Rest me enkel de vraag: wie kan daar verantwoordelijk voor gesteld worden als daar iets gebeurd????
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.