Skip to main content
Beste Proximus,



Omdat ik telefonisch al 300x mijn ongenoegen heb geuit en er steeds een of andere operator is die maar niet in staat blijkt te zijn om een adres te veranderen en ik ook nergens een emailadres vind om mijn KLACHTEN op door te sturen; heb ik me uiteindelijk moeten registreren in de hoop hier eindelijk een email adres te krijgen waarop ik mijn klachten kan doorsturen zodat ik 1 jaar na datum dit eindelijk eens kan oplossen.



mvg,



Katleen
Mocht er op korte termijn geen reactie komen van Px medewerkers op dit publieke forum kunt u bv. als volgt tewerk gaan

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html

Ik ken mij nummer - Ik heb een vraag over mijn factuur - Andere vraag of eventueel klacht indienen - helemaal onderaan aan de pagina die verschijnt e-mail ons (& tekst invoeren)



P.S.

Ik ga ervan uit dat u uw facturatieadres wil wijzigen (in principe kunt u dit ook zelf in MyProximus

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_address_move/particulieren/support/klantenzone/verhuizen-of-opzeggen/verhuizen/factuuradres-online-wijzigen.html
TUI: facturatie adres wijzigen kun je door op deze link te klikken en in te loggen.



('k moet er spijtig genoeg wel bij zeggen indien het werkt !)

Reageer