Vraag

Klacht over afspraken die tot 3 keer niet zijn nagekomen bij een nieuwe aansluiting

  • 1 December 2017
  • 0 reacties
  • 195 Bekeken

Eind september heb ik een afspraak gemaakt om een nieuwe aansluiting te komen maken op 30 oktober, dag voor onze verhuis. Afspraak heb ik telefonisch gemaakt en duidelijk, tot 3 keer gezegd dat er een nieuwe kabel van de straat uit moet gelegd. Dag van de afspraak is niemand komen opdagen, rond de middag heb ik gebeld en werd gezegd dat er iets mis was gelopen en dat de afspraak gecanceld werd omdat er gegevens onduidelijk waren ( wij zijn al meer dan 40 jaar klant dus zullen ze mijn telefoonnummer wel hebben, voor facturen vinden ze mijn gegevens wel). De telefoniste beloofde mij een nieuwe afspraak met prioriteit1 er werd een nieuwe afspraak gemaakt voor 15 november, goed dat ik zelf de knowhow hem om zelf een kabel te kopen en deze van af de oude woning te trekken anders zat ik nog altijd zonder tv, internet en telefoon . Na een mail ter bevestiging van mijn afspraak heb nogmaals gebeld om duidelijk te maken dat er een kabel van de weg moet getrokken worden, dit gesprek heb ik na een 2e mail nogmaals gedaan, de afspraak zou in orde komen er zou een lasser komen voor de kabel. Op de 15e weer een dag verlof genomen, kwam na de middag de technicus voor de binnen installatie( zeer vriendelijke kerel) helaas kon hij niets doen omdat de lasser met de buitenkabel er nog niet was. Rond 16u heb ik de klantendienst gebeld maar deze maakte zich ervan af door te zeggen "ze kunnen nog komen", niet dus. Nogmaals een nieuwe afspraak geregeld voor 29 november. Een week van te voren 2 mails gekregen met bevestiging van de afspraak, ik heb gebeld op 24 november om nogmaals mijn afspraak te bevestigen en duidelijk te maken dat ik mij wederom zorgen maakte voor deze afspraak maar er werd gezegd dat ik gerust kon zijn en dat alles op de 29 in orde zou komen. Op de dag voor de afspraak krijg ik dan een mail dat ik een afspraak heb voor de week erna ( zomaar 1 week uitgesteld). Ik heb direct met de klantendienst gebeld (dit heeft samen 2u40min van mijn tijd gekost)om daar te horen "de dienst die de afspraken regelt zegt dat er geen afspraak heeft opgestaan voor 29 november (bij het telefoneren naar de klantendienst vroeg de computer of ik belde voor mijn afspraak van 29 november, rara)Ik heb laten weten dat al ze niet kwamen opdagen op de 29e dat het voor mij niet meer hoefde! Deze man heeft mij beloofd om te kijken wat hij nog kon regelen en zou het via mail laten weten, niet dus, voor de 2e afspraak zouden ze mij terugbellen binnen het half uur, niet dus.
conclusie: na uren gesprek met de klantendienst(avontuur op zich), laatste 3 verlofdagen die ik nog had, veel ergernis en 2 maanden verder heb ik nog steeds geen aansluiting op het net.
WAT EEN KLOTE FIRMA.
Als een klein bedrijf zo een service levert, binnen 2 maanden failliet.
Voor mij hoeft het niet meer, ander en beter.

0 reacties

Geen reactie

Reageer