Beantwoord

Klacht op website Proximus versturen

  • 30 December 2015
  • 3 reacties
  • 379 Bekeken

Moeilijk een klacht versturen via de aangeboden website van Proximus 'Contact ons'. Heb al drie uren geprobeerd deze te versturen zonder resultaat...

Beschikbaarheid en kennisgeving promoties voor vaste/ trouwe klanten! Vraag telefonisch ook toegelicht aan Marketing, waar men aanraadde dit per mail te versturen.
icon

Beste antwoord door Joel M 5 January 2016, 12:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

lukt het niet via Mail Ons
Zo had ik het geprobeerd!
Reputatie 7
Badge +3
Moeilijk een klacht versturen via de aangeboden website van Proximus 'Contact ons'. Heb al drie uren geprobeerd deze te versturen zonder resultaat...

Beschikbaarheid en kennisgeving promoties voor vaste/ trouwe klanten! Vraag telefonisch ook toegelicht aan Marketing, waar men aanraadde dit per mail te versturen.


Beste Margo De Laat,

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Misschien dat ik u kan helpen?

U mag mij altijd via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr,)bezorgen en dit samen met een beknopte uitleg van uw vraag of probleem.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,
Joël