Skip to main content
Hoe komt het dat ik mijn factuur niet kan bekijken?

Graag uitleg en vermeld er niet bij dat het een technische storing is
Ik laat steeds één met de post verzenden dan heb je dat gedoe ook niet met die problemen. Want je weet nog niet eens ligt de fout bij Proximus of aan jouw PC. Bij dit bedoel ik nu dit geval niet, maar ik heb het vroeger wel al mee gemaakt dat ik soms iets moest betalen dat dus ook via de pc verliep en dat dit dan niet gebeurd was en dat je dan maningen krijgt omdat betalingen niet zijn door gegaan. Daarom ben ik overgestapt naar de goede oude manier. Via post. En kan je zelf als zelf via online banking betalen. Ik vind dit veel beter, en dan ben je zeker dat het is betaald. Als bv. er een fout is met je pc terwijl die berichten worden verstuurd hoeveel je moet betalen zal je ze ook nooit zien. Er kan van alles mis gaan. Ik vind papier nog het best en nog het duidelijkst ook.
Ik laat steeds één met de post verzenden dan heb je dat gedoe ook niet met die problemen. Want je weet nog niet eens ligt de fout bij Proximus of aan jouw PC. Bij dit bedoel ik nu dit geval niet, maar ik heb het vroeger wel al mee gemaakt dat ik soms iets moest betalen dat dus ook via de pc verliep en dat dit dan niet gebeurd was en dat je dan maningen krijgt omdat betalingen niet zijn door gegaan. Daarom ben ik overgestapt naar de goede oude manier. Via post. En kan je zelf als zelf via online banking betalen. Ik vind dit veel beter, en dan ben je zeker dat het is betaald. Als bv. er een fout is met je pc terwijl die berichten worden verstuurd hoeveel je moet betalen zal je ze ook nooit zien. Er kan van alles mis gaan. Ik vind papier nog het best en nog het duidelijkst ook.



Ook met de verzendingen met de post kan het misgaan, het zou niet de eerste keer zijn dat een factuur verloren gaat in de post en vooral als men van adres verandert, op dit forum zijn er klachten dat Proximus facturen op het oude adres terwijl men heeft aangegeven dat men op het nieuw adres woont.
Dag ChrisPierre,



Kan je via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr,klantnr, contactnr)



Dan kijk ik het voor je na.



Krijg je een foutmelding?



Mvg,

Koen

Reageer