Beantwoord

Klacht faktuur

  • 18 July 2017
  • 4 reacties
  • 172 Bekeken

Beste, kan iemand mij een emailadres geven van een werkende dienst bij proximus? Een klacht over een faktuur indienen kan schijnbaar alleen via het telfoonnummer en daar werkt schijnbaar maar 1 persoon want wachttijden van meer dan 30min zijn normaal. Waarom werkt men niet via mail? I stoch veel duidelijker!!!
icon

Beste antwoord door tina.b 19 July 2017, 08:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Pxm heeft geen bekend e-mailadres.
U kan wel een privébericht sturen naar Het Proximus Team.
Klik op de volgende link en in het voorziene veld typt u uw bericht en dan klikt u op "Opslaan" (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
@Philippeds:

Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren. zoals onder ander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook
Reputatie 7
Badge +3
Momenteel kan je ons best bereiken via forum privéberichten, Facebook of twitter (ook via privébericht) : wij noteren de klacht en zoeken mee naar een oplossing.

Groeten

tina
veel gezever. Heb dit allemaal zelf geprobeerd omdat ik ook een klacht heb. Heel vriendelijk gebleven en uiteindelijk een berichtje dat mijn klacht met een nummer geregistreerd is. Dan vraag ik mij af waar? Want op "My Proximus" staat dat ik geen klacht open heb staan. Ik vrees dat het binnenkort (na bijna 30 jaar) geen "My Proximus meer is".
Het wordt me duidelijker waar Proximus naartoe gaat. De vroegere klantenservice die ik gekend heb is duidelijk weg.

Reageer