Sedert verschillende weken verdwijnt er telkens belwaarde van mijn pay&go kaart.
Ik heb al getracht te achterhalen waarvoor, maar dat is onduidelijk.
Onder mijn verbruik (myproximus) vind ik terug (kan helaas maar de laatste maand raadplegen, maar is waarschijnlijk al langer aan de gang..) dat er telkens €0,4235 aangerekend wordt voor datagebruik (0MB), en dit vaak met 6 of 12 uur tussen. Iedere dag, vaak meerdere keren... En dit tot 22/02, want ik vermoed dat sedert toen mijn belwaarde op is, en ik wil niet herladen, want er verdwijnt toch altijd geld...
Ik ben er zeker van dat mobiele data uitgeschakeld is op mijn toestel!
Gisteren heb ik naar de klantendienst gebeld, en zij hebben mij geadviseerd om naar een proximus winkel te gaan, omdat zij wel zouden kunnen helpen.
Ik ben vandaag naar een proximus winkel geweest, maar zij kunnen ook niet meer doen. Wel heeft de winkelbediende ook nagekeken of mobiele data uitgeschakeld staat, en dit is het geval, mobiele data staat uit! Voor hem ook een raadsel hoe er data aangerekend kan worden, op rare tijdstippen, 0 Mb...
Ik heb dan net maar teruggebeld naar de klantendienst, zij konden niets meer doen, en ik moest maar een klacht indienen...
Ik heb dan ondertussen wel de mobiele data laten blokkeren, zodat ik tenminste weer mijn kaart kan herladen en er zeker van kan zijn dat er geen geld verdwijnt...
Maar dit kan toch niet het geval zijn?!
Waar gaat mijn geld naartoe? En hoeveel is er zo al afgeschreven van mijn kaart?
Mvg
Gunther
Beste antwoord door NickyL
Bekijk origineel