Beste ,
ik ben sinds 01/01/2017 verhuist naar een nieuw adres .
ik krijg sindsdien geen facturen meer ben 2x naar een center geweest voor adreswijziging en heb meer dan 5X gebeld en was nog altijd niet inorde , eergisteren 31/07/2017 heb ik nog contact gehad met de klantendienst en deze dame wist mij te vertellen dat mijn facturen naar een adres in MONS gestuurd worden terwijl ik in de provincie Antwerpen woon. ik krijg ook geen sms berichten met het te betalen bedrag . DUS ALS CONCLUSIE mijn abbonement word elke maand afgesloten omdat ik niet betaal maar ik krijg pas 3dagen na afsluiting het bedrag door .
IK PIK DIT NIET MEER EN WIL DAT PROXIMUS HIER IN TUSSENKOMT IK HEB GENOEG MOEITE GEDAAN VOOR ADRESWIJZIGINGEN EN HIER WERD NIKS MEE GEDAAN !!!
de dame zei me ook dat ze mijn abbonement ging activeren en dit is niet gebeurd ! ik kan nog altijd niet bellen en niet smsen !
Ik wil hier asap een oplossing voor en een tussenkomst in de kosten voor de aansluiting telkens van het abbonement indien niet stap ik over van provider en neem ik gans de familie mee over !!!
ik ben absoluut GEEN TEVREDEN KLANT
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.