Klacht factuur 674 7201 703 (Case ID : 31 790 202)

  • 9 December 2017
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Overstap van MAXI naar COMFORT. Rekening ontvangen met éénmalige kost van € 98,95 ??? Waarom en voor wat ??? Telefonisch contact gehad ......... alles kwam in orde, zelfs een extra korting van ong. € 8 gedurende 1 jaar als trouwe klant.
Op 8/12/17 echter via domiciliëring € 172,89 van mijn rekening verdwenen. Met de rechtzetting van de € 98,95 de eventuele korting als trouwe klant is niets gedaan.
Het is niet om moeilijk te doen, maar leuk is anders. Ook ik moet leven van mijn pensioen en heb ook 2 kleinkinderen welke met kerst en nieuwjaar aan de deur staan.
Vraag is : hoe en wanneer wordt dit opgelost ?

2 reacties

Ter info: je kan eventueel ook altijd klacht indienen als volgt >
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
* klik achtereenvolgens op: "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >
"klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Reputatie 6
Badge +3
Marc, een domiciliëring gebeurt als volgt : Proximus stuurt de factuur naar de bank, en die betaalt die automatisch op de vervaldag. Een eventuele creditnota wordt niet aan de bank doorgegeven, dus ook al is er een, de bank betaalt het eerste bedrag. Maar onze boekhouding registreert wel degelijk die creditnota, en wanneer er een groter bedrag binnen komt, wordt dat gecompenseerd bij de volgende factuur. In de praktijk is het nu zéér goed mogelijk dat je volgende maand een negatieve factuur ontvangt (nu ja, de bank eigenlijk) zodat er helemaal geen betaling moet plaatsvinden..Dus geen zorg, alles komt in orde. Fijne kerst, ook voor je kleinkinderen 😉 Jan

Reageer