Vraag

Klacht facturatie

  • 4 May 2017
  • 0 reacties
  • 366 Bekeken

Beste

Op 12/11/2016 ging ik de dichtsbijzijnde Proximus winkel binnen om mijn abonnement stop te zetten. Dit was geen probleem en alles ging stopgezet worden. Ik moest niets ondertekenen en ik kreeg geen papieren mee. Vanzelfsprekend kwam een maand later een factuur binnen via de post van Proximus. Ik ging terug naar de Proximus winkel en ik kreeg het antwoord dat ze het opnieuw gingen doorvoeren. Vanzelfsprekend moest ik de factuur niet betalen. Maar de maand nadien was het terug hetzelfde liedje. Opnieuw kreeg ik een factuur. Het werd zogezegd een derde keer stopgezet, maar uiteindelijk werd mijn nummer niet stopgezet omdat dit werd aangevraagd, maar omdat mijn facturen niet betaald werden. Ik kreeg meerdere aanmaningen om te betalen, maar in de winkel zeiden ze me dat alles terug ging gestort worden. Om geen problemen te hebben met deurwaarders betaalde ik voorlopig alles, maar kreeg ik nog niets terug. Ik heb van sinds mijn nummer niet meer in gebruik is al 82,28 euro betaald, maar ik heb hiervan nog niets terug gezien. Telefoontjes naar de klantendienst of bezoekjes naar de Proximus winkel waren geen succes. Hopelijk kan er mij iemand helpen langs deze weg en mij het bedrag terug te storten waar ik recht op heb.
Mijn telefoonnummer bij Proximus was 0472705038. Jullie kunnen gedetailleerd zien dat na 12/11/2016 dit nummer niet meer in gebruik is geweest. Mijn klantnummer was 26741307.

Gelieve alles in orde te brengen zodat na 7 maanden lijden eindelijk alles correct is afgehandeld. Hoe moeilijk kan de procedure wel niet zijn om een gewoon gsm-abonnement stop te zetten? Ik heb geen bewijs van stopzetting meegekregen in de winkel, dus daar kan ik als klant helemaal niets aandoen en moet ik niet opdraaien voor de fouten van de verkoopster in de winkel. Maar het bewijs dat het nummer niet meer in gebruik was na 12/11/2016 kunnen jullie wel raadplegen.

Met vriendelijke groet

0 reacties

Geen reactie

Reageer