[KLACHT] Facturatie

  • 13 August 2013
  • 4 reacties
  • 409 Bekeken


Beste,

rond opril 2013 heb ik mezelf aangemeld om klant te worden bij belgacom.

Na alle formaliteiten die me thuis zijn toegestuurd ben ik effectief klant vanaf 20 of 21 april 2013.

Sinds die datum heb ik geen enkele facturatie van hen ontvangen.

Ondertussen(ergens in mei 2013) heb ik hen gecontacteerd om dit te melden en eventueel een code te krijgen om zo op de e-services te kunnen inloggen en mijn facturatie alsnog te kunnen nakijken.

Hierop hebben ze telefonisch positief op gereageerd maar nooit is die code afgeleverd bij mij.

Plots krijg ik in augustus een smsje van belgacom dat mijn gsm dienst tijdelijk word afgebroken wegens wanbetalen.

Hierop begin ik met een resem telefoontjes naar de klantendiensten waar ze me, naast niet luisteren, ook nog eens beschuldigen dat het mijn fout is omdat ik niet betaal.

3 verschillende medewerkers van de klantendienst blijven de schuld op mij steken en de gesprekken lopen nogal verhit op aangezien ze geen oor hebben om te luisteren maar wel een mond om de gewoonlijke, standaard antwoorden te verzorgen.

Belgacom is niet in fout klinkt het bij hen, en ze zeggen me dat ik maar klacht moet indienen bij de Bpost voor niet geleverde post.

Vorige week krijg ik dan uiteindelijk ook de brief waar ze me melden dat mijn diensten volledig worden afgesloten binnen 15 dagen indien niet betaald.

Op die laatste brief staat duidelijk vermeld dat er geprobeerd is om me te bellen, en dat alle post dat ze sturen naar mij terug gestuurd word door de post.

Ik kan met 1000% zekerheid zeggen dat ik geen enkel keer gebeld ben en van die post geloof ik al helemaal niets.

Ik krijg al mijn andere post zonder probleem(Ook brieven verstuurd door belgacom,zoals reclame en welkomsbrieven)

Ik heb alvast klacht neergelegd bij Bpost waar ze me trouwens konden bevestigen dat het een heel bizar verhaal is aangezien al de rest van men post wel afgeleverd worden.

Nog steeds heb ik geen factuur ontvangen, enkel een afrekening waar enkel het volledige bedrag opstaat.

Daar kan ik dus ook niet op zien wat ik juist moet betalen(aanmaningskosten enz.)

.................................................

ps:



(1) Het is duidelijk dat ik niet de enige ben die dit voorval meemaakt, leuk om je zomer naar de vaantjes te zien gaan door het proffesioneel gedrag van een multinational




4 reacties

Beste Christian,

Kunt u me via een privébericht uw klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr., correct adres) doorgeven, dan kijk ik het na en zal ik u asap feedback bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Tim,

Kunt u me via een privébericht uw klantgegevens (naam, klantnr.,
tel.nr., gsm nr., correct adres) doorgeven, dan kijk ik het na en zal ik
u asap feedback bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Beste pdrke,
Naar aanleiding van uw bericht betreffende het niet ontvangen van het factuur wil ik nogmaals onze excuses aanbieden.
Als u mij via een prive bericht even zijn klantgegevens kan bezorgen kan ik de betaling voor hem nakijken.

Mvg Eva

Beste Khalid,

Alvast onze excuses voor het ongemak.
Kan u ons uw klantenrekeningnummer doorgeven zodat wij dit voor u verder kunnen nakijken aub?
Mvg
Eva

Reageer