Klacht afspraak installatie - vervolg

  • 20 December 2017
  • 3 reacties
  • 173 Bekeken

Nog steeds geen afspraak gekregen tot installeren... allerlei berichten nagelaten op jullie website met vraag tot contact... HELAAS! Misschien alles gewoon weer stopzetten nog voor we effectief aangesloten zijn? WIE HELP ONS AUB!

3 reacties

Al 3 keer op 3 dagen meer dan een half uur aan de tel. gehangen om uitleg te vragen over mijn factuur.
Deze week is ook 3 maal het internet uitgevallen tijdens een tvprogramma
Als je hier op de lange duur geen reactie krijgt kan je het ook op volgende manier melden of vragen
- ivm vraag factuur:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

- ivm Internet :
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
Regel het meteen > ik ken mij nr > ik heb een technische vraag > mijn product werkt niet goed > internet > een klacht indienen > scroll onderaan webpagina > klik op "e-mail ons"
Reputatie 4
Badge +2
Hoi Pascalle, ik heb een ticket opgemaakt, de collega's gaan je binnen 48u contacteren. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Cindy

Reageer