Klein verhaaltje. Krijg ik telefoon of ik intresse heb om over te stappen naar Proximus. En of er iemand mocht langs komen. Zo gezegd zo gedaan. We komen tot een compromis en we doen de overstap . Dammm. Bad move. Eerste probleem. Installatie. Over en weer gebel om te zien of de technieker wel dan niet zal komen op de dag dat ik verlof had genomen. Niemand weet/wist van iets. Dus geen goed begin. Dus verkoper gebeld en die heeft het gelukkig opgelost. Dus installatie voltooid. Dan overschakeling gsm. Nummers moesten mee genomen worden . Maar daar gebeurde terug een fout. Slechts 2 nummers overgedragen en het 3 de nummer werd vergeten. Dus een nieuw nummer als gevolg. ?
Dan aankoop gsm . De levering zou 3 dagen duren. Op de dag van de levering komt niemand opdagen. Proximus weet van niets alsook het bedrijf die de gsm moet leveren. Na veel heen en weer gebel kom ik te weten dat de gsm niet voorradig en dus ook niet kan geleverd worden . Maar niemand vind het nodig om mij te verwittigen en dus daar ging terug een verloren verlofdag. Tot op vandaag 21 dagen later nog steeds geen gsm. Niemand weet wat er aan de hand is. Ongelooflijk......na terug veel heen en weer gebel door onze verkoper komen we te weten dat er zelf geen order meer is en er niemand nog iets van kan terug vinden. Er is zelfs nog geen activatie van onze producten waardoor wij niets kunnen aanpassen of aanvragen. Het enige wat er gebeurd of wat ik te horen kreeg is. We zullen een case aanmaken. Maar sorry. Daar heb ik niets aan. Dus service. Nul komma nul. Nog gezwegen van sommige mensen in de klantendienst.
Beantwoord
Klacht!.......
Beste antwoord door AzizA
Hallo Baco, onze excuses voor het ongemak en de late reactie omwille van de drukte op social media, kan je ons in een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Bekijk origineelEen privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.