Klacht

  • 3 April 2017
  • 6 reacties
  • 337 Bekeken

Foei , foei , foei, ik ben nog maar 2 maanden klant en heb al spijt. In het forum blijkt dat ik niet de enige ben met dezelfde klachten. 1) ik heb ook heel lang moeten wachten vooraleer ik opnieuw gebeld werd om klant te worden 2) proximus heeft mij niet verwittigd dat ik zelf de diensten moest opzeggen bij de andere provider; zij deden dat , maar ze vergaten te zeggen dat het enkel voor de vaste lijn was 3) het is heel moeilijk om gewoon een mail te sturen met een vraag, klacht, ....4) als ze antwoorden op een klacht, dan wachten ze zelfs niet op respons, nee dan is de klacht afgesloten...5) foei, foei, waar zijn jullie mee bezig? Lezen jullie het forum niet? Gefrustreerde klant, sorry, maar ik vind nergens een email om dit allemaal te melden, dan moet het maar langs deze weg.
Mvg,

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Oscarson,

Zeer jammer om te lezen dat je over deze punten niet tevreden bent.
Wanneer je klant wenst te worden bij Proximus, volstaat het om contact op te nemen met een van onze diverse kanalen of zelfs zonder hulp van de klantendienst (online). Wij kunnen inderdaad niet wettelijk jouw contracten bij een andere dienst stoppen, enkel abonnementen waarvan het oproepnummer moet worden overgedragen. Contact per mail verloopt gemakkelijk via www.proximus.be/contact, waar we enkele vragen stellen zodat je mail zo goed en snel mogelijk behandeld kan worden. Indien het antwoord van de collega niet voor jou volstaat, kan je opnieuw een mail sturen die dan bij ons ook gekend wordt als een reply. Een vast e-mail adres is er inderdaad niet, contact via e-mail gebeurt uitsluitend aan de hand van het online webformulier, zodat jouw vraag/klacht bij de juiste dienst komt.

Groetjes,
Lorentz
Op 24 maart jl. stap ik over naar Proximus met mijn mobiel abonnement. Nog dezelfde dag laat ik weten dat ik ook nog met een ander mobiel abonnement, internet, tv en vaste lijn wil overstappen en ik onderteken daartoe de nodige formulieren. Mijn vast telefoonnummer bij Telenet zou overgenomen worden.
In de bevestigingsbrief die ik een paar dagen later ontving, staat wel een andere vast nummer. Ik signaleer dat driemaal via sms en door nog eens langs te gaan in de winkel aan de Grote Markt in Aalst. Dat kostte mij anderhalf uur... Ik kreeg de bevestiging dat mijn nummer bij telenet zou overgenomen worden. Maandag krijg ik telefoon van een of andere helpdesk in verband met het nummer. De situatie nog eens uitgelegd en de mevrouw belooft mij terug te bellen, daar wacht ik nog steeds op. Vandaag zou men alle aansluitingen in orde brengen en de technieker zou langskomen tussen 12,30 en 17 uur. Het is nu 20 uur en die technieker zit waarschijnlijk thuis te genieten van een fris pintje (wat ik hem gun) maar bij mij is hij in elk geval niet langs geweest...
Ik beklaag me mijn overstap nu al. Ofwel zijn de medewerkers incompetent, ofwel zijn jullie niet geïnteresseerd in uw klanten. Morgen ga ik langs in uw kantoor in Aalst om de overstap te schrappen!
Reputatie 6
Badge +3
Hey Rovaer,

Kan je mij jouw klantnummer geven, of de volledige naam waarmee je bij ons klant bent geworden? Graag analyseer ik dan je klantbestand en doe ik het nodige. Ook ontvang ik, voor de zekerheid, dan nog even je vaste lijn nummer bij Telenet en hun klantnummer. Alvast mijn excuses voor de negatieve indruk die wij bij jou hebben achtergelaten, indien je ons een tweede kans geeft, ben ik ervan overtuigd dat we dit kunnen wijzigen.

Groetjes,
Lorentz
Mijn klantnummer is 1490046.
Mijn huidig vaste lijnnummer is 053 41.74.17 bij Telenet. Het nummer dat Proximus voorstelt is 053 84 11 71.
Mijn klantnummer bij Telenet is: 648826532.
Ik hoop dat deze gegevens U toelaten om het in orde te brengen.
Met vriendelijke groeten.
Rovaer
Reputatie 6
Badge +3
Hey Rovaer,

Ik heb de bevoegde dienst hier even over gecontacteerd, momenteel zijn zij niet op kantoor, maar van zodra ze mijn mail lezen doen zij het nodige voor jou. Hier is alvast een referentie nummer voor zowel jou als mogelijks colega's in de toekomst van de acties die ondernomen worden voor jou. IM8170556. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Heb ook even de vrijheid genomen om jouw andere berichtje te lezen en ik kan je verzekeren dat wij aan elke klant dezelfde waarde leggen. Als medewerker van Proximus kijken wij niet naar jouw abonnementen of status, maar wat wij voor jou kunnen doen. Iedereen wenst comfortabel gebruik te kunnen maken van hun telecom diensten zonder er zelf teveel mee bezig te moeten zijn en wij willen jou daar mee helpen!

Groetjes,
Lorentz.
Bedankt voor je tussenkomst!
Rovaer

Reageer