op mijn decoder V5 mini heb ik niet meer de keuze om een film te huren in hd
het keuzemenu waar je moet kiezen tussen sd en hd staat er niet meer tussen
ook op mijn v5 decoder heb ik de keuze niet meer!!!
Bladzijde 1 / 2
Dag Koen,
Ik heb bericht gekregen dat het in orde is.
Mvg,
OdB
Ik heb bericht gekregen dat het in orde is.
Mvg,
OdB
Koen de achterliggende diensten werken niet in het weekend.Dit is pas vrijdagavond doorgegeven dus ik verwacht de volgende dagen een antwoord.
nog altijd kan ik geen film huren in hd,wat een service proximus!!die tv trekt op niks,betaal enkel voor producten die werken!
heb in die maanden dat ik een tutimus heb ,nog niks anders dan problemen gekend,is het niet met facturen dan werkt de boel niet,
jullie producten zijn waardeloos en jullie service is ook niet acceptabel,al maanden problemen met proximus tv maar een compensatie? noppes
jullie producten zijn waardeloos en jullie service is ook niet acceptabel,al maanden problemen met proximus tv maar een compensatie? noppes
dat is allemaal mooi en ik maar betalen voor producten die niet of half werken,mooi is dat
Het is doorgegeven aan de betrokken dienst, ze zullen dit nakijken , op dit moment is het even afwachten tot dat we een antwoord van hun krijgen, ik of mijn collega laat je zowizo hier iets weten hoor.
nog eens geprobeerd om een film te huren in hd,maar ja je raadt het al ,werkt nog altijd niet,
je moet betalen voor producten die gewoon weg niet werken,mag dan iets goedkoper zijn dan telenet, het is er maar naar!!
je moet betalen voor producten die gewoon weg niet werken,mag dan iets goedkoper zijn dan telenet, het is er maar naar!!
ja, dat wordt dan geen film huren in hd vanavond,heb nochtans nog 11 credits,zal me moeten haasten om dit op te gebruiken!!
Ik ga je HD probleem door geven aan ons engineering team en houd je verder op de hoogte. Ik laat nu je verbruik probleem verder na kijken.
de film la la land,is zeker in hd,heb ook al 080022800 gebeld,waar men de lijn ging herstarten,maar werkt nog altijd niet!
Dag Koen, kan je ons alvast je login bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, groetjes, Nicky
Welke film probeer je precies te huren in HD? Het probleem met doorspoelen is gekend, helaas is het wachten tot een volgende update eer dit wordt opgelost. Ik zal alvast je probleem met verbruik op smartphone laten controleren door onze klantendienst.
verbruik op smartphone raadplegen werkt ook al niet!
En dan nog nu zijn het dan misschien 5 personen deze week was er een probleem met dubbele zender dat zogezegd niet kan. Maar toch doet zich dat nu weer voor en dat spoelen dat langs geen kanten werkt en morgen heb je weer 2 nieuwe problemen;
dit probleem moet inderdaad gekend zijn, want het is al de 2de maal dat ik dat voor heb,jullie producten zijn gewoon waardeloos
Dit probleem moet toch gekend zijn bij PXM volgens mij, want je zal toch de enige niet zijn die dit voor heeft??
denk er aan om proximus gewoon te verlaten vanwege al die problemen, jammer dat ik 2 decoders heb aangeschaft,
anders was alles al lang buiten
anders was alles al lang buiten
hallo, ook de v5 gereset, maar werkt ook niet,geen keuze bij het huren van een fim sd of hd
hallo,kimb decoder v5mini gereset,maar werkt nog steeds niet,
ben nu bezig met de v5 te resetten,we zullen zien,
heb dat al eens voorgehad
ben nu bezig met de v5 te resetten,we zullen zien,
heb dat al eens voorgehad
wat een kwaliteit die proximus!! heb geen zin meer om uren aan de telefoon te hangen, ken trouwens het nummer al van buiten, is het niet voor technische problemen zal dan wel weer voor een verkeerde factuur zijn dat je mag telefoneren!
Ik zei het toch dat het niets hielp; ander halve maand heb ik van proximus genoten zonder problemen, maar nu heb je het ene problrrm na het andere. Eerst wou ik die zever hier op dat forum niet geloven maar nu denk ik dat veel er van waar is, want ik denk dat het toch niet kan zijn dat iedereen telefonisch in verbinding staat of een totem in zijn hof heeft en daar staat op te kloppen om hier beginnen te zagen over een welbepaald onderwerp. Over dat spoelen wil ik het volgende kwijt; Is die optie spoelen soms geblokkeerd want als ik deze week wou spoelen bevroor het beeld gewoon dat bleef staan. Niet naar voor of achter, dus mijn enige optie is Telenet.
Kan je eens een reset van je decoder doen?
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/part...
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/part...
heb mijn decoders opnieuw doen opstarten ook mijn bbox 3 opnieuw opgestart zonder RESULTAAT,
wat een kwaliteit die proximus!! heb geen zin meer om uren aan de telefoon te hangen, ken trouwens het nummer al van buiten, is het niet voor technische problemen zal dan wel weer voor een verkeerde factuur zijn dat je mag telefoneren!
wat een kwaliteit die proximus!! heb geen zin meer om uren aan de telefoon te hangen, ken trouwens het nummer al van buiten, is het niet voor technische problemen zal dan wel weer voor een verkeerde factuur zijn dat je mag telefoneren!
Bij mij ging dat hier ook allemaal goed en moest ik niet klagen. maar ik ben hier nu meer dan 2 maand en begin er nu genoeg van te krijgen en kunnen met iemand anders zijn dingen gaan spelen maar niet met mijn.
Ja, Koen dat weet ik spoelen is niet mogelijk hier , over een week bewoog mijn beeld nog met horten en stoten nu moet ik een programma of film gewoon missen omdat ik hem gewoon niet kan terugspoelen naar de plaats waar ik iets gemist heb. Ik ge naar een andere opperator, waarschijnlijk Telenet die was goedkoper als hier want als ik hier nog eens 9€ moet bijbetalen voor Netflix betaal ik meer dan 30€ meer dan daar, en daar kan je tenminste spoelen en 7 dagen terug kijken.
Bladzijde 1 / 2
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.