Skip to main content

Keuze HD/SD bij het huren van film


Forum|alt.badge.img+1
op mijn decoder V5 mini heb ik niet meer de keuze om een film te huren in hd
het keuzemenu waar je moet kiezen tussen sd en hd staat er niet meer tussen
ook op mijn v5 decoder heb ik de keuze niet meer!!!
This topic has been closed for comments

31 reacties

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 342 reacties
  • 2 juni 2017
Die fout ligt dan niet aan die decoder denk ik dan?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 2 juni 2017
neen,ligt niet aan die bepaalde decoder, heb dit al eens voorgehad!!!

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 2 juni 2017
wat een brol die proximus tv, doorspoelen en terugspoelen in opnames is ook om te huilen!!

Martin
  • 33570 reacties
  • 2 juni 2017
kan je dan wel nog gewone zenders in HD selecteren/bekijken?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 2 juni 2017
ja, gewone zenders kan ik in hd bekijken, heb dit al voorgehad
heb het echt gehad met proximus!

Martin
  • 33570 reacties
  • 2 juni 2017
zou het dan niet helpen van eens je bbox 5 seconden zijn stroom te onderbreken.
en indien het dan nog niet werkt ook eens je decoder zonder spanning zetten ?
Het is maar een suggestie!

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 342 reacties
  • 2 juni 2017
Ja, Koen dat weet ik spoelen is niet mogelijk hier , over een week bewoog mijn beeld nog met horten en stoten nu moet ik een programma of film gewoon missen omdat ik hem gewoon niet kan terugspoelen naar de plaats waar ik iets gemist heb. Ik ge naar een andere opperator, waarschijnlijk Telenet die was goedkoper als hier want als ik hier nog eens 9€ moet bijbetalen voor Netflix betaal ik meer dan 30€ meer dan daar, en daar kan je tenminste spoelen en 7 dagen terug kijken.

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 342 reacties
  • 2 juni 2017
Bij mij ging dat hier ook allemaal goed en moest ik niet klagen. maar ik ben hier nu meer dan 2 maand en begin er nu genoeg van te krijgen en kunnen met iemand anders zijn dingen gaan spelen maar niet met mijn.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 2 juni 2017
heb mijn decoders opnieuw doen opstarten ook mijn bbox 3 opnieuw opgestart zonder RESULTAAT,
wat een kwaliteit die proximus!! heb geen zin meer om uren aan de telefoon te hangen, ken trouwens het nummer al van buiten, is het niet voor technische problemen zal dan wel weer voor een verkeerde factuur zijn dat je mag telefoneren!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 254 reacties
  • 2 juni 2017
Kan je eens een reset van je decoder doen?

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/part...

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 342 reacties
  • 2 juni 2017
Koen_095 schreef:
heb mijn decoders opnieuw doen opstarten ook mijn bbox 3 opnieuw opgestart zonder RESULTAAT,
wat een kwaliteit die proximus!! heb geen zin meer om uren aan de telefoon te hangen, ken trouwens het nummer al van buiten, is het niet voor technische problemen zal dan wel weer voor een verkeerde factuur zijn dat je mag telefoneren!

Ik zei het toch dat het niets hielp; ander halve maand heb ik van proximus genoten zonder problemen, maar nu heb je het ene problrrm na het andere. Eerst wou ik die zever hier op dat forum niet geloven maar nu denk ik dat veel er van waar is, want ik denk dat het toch niet kan zijn dat iedereen telefonisch in verbinding staat of een totem in zijn hof heeft en daar staat op te kloppen om hier beginnen te zagen over een welbepaald onderwerp. Over dat spoelen wil ik het volgende kwijt; Is die optie spoelen soms geblokkeerd want als ik deze week wou spoelen bevroor het beeld gewoon dat bleef staan. Niet naar voor of achter, dus mijn enige optie is Telenet.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 2 juni 2017
hallo,kimb decoder v5mini gereset,maar werkt nog steeds niet,
ben nu bezig met de v5 te resetten,we zullen zien,
heb dat al eens voorgehad

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 2 juni 2017
hallo, ook de v5 gereset, maar werkt ook niet,geen keuze bij het huren van een fim sd of hd

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 2 juni 2017
denk er aan om proximus gewoon te verlaten vanwege al die problemen, jammer dat ik 2 decoders heb aangeschaft,
anders was alles al lang buiten

Martin
  • 33570 reacties
  • 2 juni 2017
Dit probleem moet toch gekend zijn bij PXM volgens mij, want je zal toch de enige niet zijn die dit voor heeft??

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 2 juni 2017
dit probleem moet inderdaad gekend zijn, want het is al de 2de maal dat ik dat voor heb,jullie producten zijn gewoon waardeloos

Martin
  • 33570 reacties
  • 2 juni 2017
Het is wel mijn product niet, maar dit van proximus 🙂

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 342 reacties
  • 2 juni 2017
En dan nog nu zijn het dan misschien 5 personen deze week was er een probleem met dubbele zender dat zogezegd niet kan. Maar toch doet zich dat nu weer voor en dat spoelen dat langs geen kanten werkt en morgen heb je weer 2 nieuwe problemen;

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 2 juni 2017
verbruik op smartphone raadplegen werkt ook al niet!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 2 juni 2017
Welke film probeer je precies te huren in HD? Het probleem met doorspoelen is gekend, helaas is het wachten tot een volgende update eer dit wordt opgelost. Ik zal alvast je probleem met verbruik op smartphone laten controleren door onze klantendienst.

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 396 reacties
  • 2 juni 2017
Dag Koen, kan je ons alvast je login bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, groetjes, Nicky

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 2 juni 2017
de film la la land,is zeker in hd,heb ook al 080022800 gebeld,waar men de lijn ging herstarten,maar werkt nog altijd niet!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 2 juni 2017
Ik ga je HD probleem door geven aan ons engineering team en houd je verder op de hoogte. Ik laat nu je verbruik probleem verder na kijken.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 2 juni 2017
ja, dat wordt dan geen film huren in hd vanavond,heb nochtans nog 11 credits,zal me moeten haasten om dit op te gebruiken!!

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 49 reacties
  • 3 juni 2017
nog eens geprobeerd om een film te huren in hd,maar ja je raadt het al ,werkt nog altijd niet,
je moet betalen voor producten die gewoon weg niet werken,mag dan iets goedkoper zijn dan telenet, het is er maar naar!!