keuze gratis foto's of games

  • 4 January 2012
  • 4 reacties
  • 876 Bekeken

Reeds jaren heb ik een "packet" dat toelaat elke 2 maanden 20 gratis foto's ofwel games te bestellen. Sinds verleden maand kan ik alleen nog games bestellen. Verleden maand, noch vandaag konden ze mij helpen in de Belgacomwinkel. Zij wisten niet hoe dat kwam. Vandaag belde ik dan maar zelf naar Belgacom waar ze mij "gewoon" vertelden dat het bestellen van foto's is afgeschaft. Nochtans wordt dat nogsteeds aangeboden met de e-services van Belgacom. Als men verder klikt kan men dan kiezen tussen Games en Games..... Ofwel is het afgeschaft en zouden de klanten mogen verwittigd worden én valt de keuze weg op e-services, ofwel loopt het wel door en, tsja, dan weet ik het niet meer...... Wat is er nu eigenlijk van ? Beste dank voor een duidelijk antwoord aub.

J.Ven - Herent

4 reacties

Ik kan nog altijd gratis foto's bestellen.
Beste Jacques 19694,

De gratis fotoprints bestaan nog steeds.

Zie op onze website ;

http://www.belgacom.be/belgacom/be-nl/catalogue-topic/t_photo_itunes_games.page?

Waarschijnlijk heeft u per vergissing voor de B-mix gekozen ipv de B-photo.

De keuze is voor 6 maanden, dus na 6 maanden kan u opnieuw kiezen voor B-photo.


Met vriendelijke groeten,

Eva


Reputatie 2
Badge
Beste,


Ik kan geen games meer donwloaden hoe kan dit komen? zie bijlage

Mvg
Ik krijg nu bericht van Eva van Belgacom dat ik "waarschijnlijk" per vergissing voor B-Mix gekozen zou hebben in plaats van B-Foto. Dat wil zeggen dat dit voor 6 maanden geldig is !!!! Waarom moet men dat elke 2 maand opnieuw kiezen ??? En als ik mij nu echt zou vergist hebben, waarom kan dat dan niet gewijzigd worden door Belgacom ???? Ik ben dus "zomaar" 3 x 20 = 60 foto's kwijt en dat vinden ze bij Belgacom allemaal heel gewoon. Volgens ik lees in het Forum ben ik niet de enige met die problemen. Sorry hoor, maar ik ben einde raad.....

Reageer