kanaal ID vind ik niet meer terug

  • 3 October 2011
  • 7 reacties
  • 1575 Bekeken

ik heb een vraag over het kanaal ID

normaal is op kanaal 95 , maar nu blijkt die er niet meer op te zijn

ik heb nogthans het hele pakket maar vind deze niet meer terug

is dit kanaal verdwenen of bevind zich die op een ander nummer ?

wie kan me hierbij helpen ?


mvg

7 reacties

beste

investigation discovery (ID) zit in Boeket Music & Culture meen ik, zendernummer weet ik niet, dacht inderdaad dat het op 95 zat

kan zelf niet testen daar ik dat pakket niet heb

mvg
hey xenne toch bedankt voor je reactie

ik heb dat boeket

maar vind het kanaal niet meer terug op tv

vanmorgen was het nog op post 95 en nu niet meer ???


mvg
Hoi,

Ook ik was verbaast dat het verdwenen was, maar nee ze hebben het maar in een ander boeket gesmeten voor de gemakkleijkheid.

Het zit nu in het boeke entertainment NL op kanaal 114 voor de makkelijkheid. Ze zouden het beter in het boeket discovery zetten en het op de 95 late staan.

Tis allemaal dikk zever in pakskes al die verplaatsingen wat heeft dat nu voor nut.


MVG
ok merci joyce ,

da wil dus zeggen dat ik dat boeket moet stopzetten waar het vroeger in zat en weeral een ander moet nemen ?

weet je hoe ik dit noem

geldklopperij :)

pffffffffff

toch bedankt


mvg
eum ff denken.

via het kaske van uwen tv.

druk op menu en ga dan me de pijltjes verder tot je bij abonement komt. klikken. Dan op shopping en dan op boeketten. Dan kan je ze aanpassen met de ok knop. ne keer op muziek en cultuur om de deselecteren en ne keer op entertainment nl om te selecteren. Dan op bestellen klikken.

Ik heb het gisteren ook net moeten doen

pure geldklopperij tis wel de dezelfde prijs ma toch

mvg
beste

een boeket is maandelijks opzegbaar na 4 (vier) maanden, mits een opzegperiode van 1 maand in acht te nemen
behalve tijdens de eerste maand zijn ze onmiddellijk opzegbaar zonder opzegperiode/boete en worden de dagen dat het boeket actief was pro rata aangerekend

mvg
Beste Morre,

Zoals vermeld door Xenne is het boeket inderdaad verplaatst.
De manier waarop je je oude boeket kan opzeggen en het nieuwe activeren, staat hier ook uitgelegd.

Mvg,

Eva van Belgacom

Reageer