Vraag

Kan niet op de catalogus van Premium Club

  • 10 July 2017
  • 6 reacties
  • 204 Bekeken

als ik op de catalogus van premium club wil krijg ik elke keer de melding dat het niet lukt om technische redenen probeer het later opnieuw. Dit krijg ik al een maand te zien. In september vervallen er dik 1000 punten. Ik hoop dat die technicus daar es wakker word en da probleem es oplost. als ik naar de klantendienst bel zeggen ze da er een technisch probleem is voorlopig. Nu als een maand voorlopig is kan ik ermee leven maar als wij zo zouden werken om onze rekeningen te betalen zou het nie lang duren dat we afgesloten zijn. Dus directie van proximus maak die technicus wakker of geef da zijn C4 he want daar heb je niet veel aan zunne .

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Angelo,

Indien je MyProximus een fout geeft op vlak van Premium Club, kan je contact opnemen met de MyProximus dienst via het nummer 0800 22 800 (eerste keuze menu). Je kan ons ook een privébericht sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 met je klantgegevens en waar je je punten voor wenst in te wisselen.

Groetjes,
Lorentz.
Alvast bedankt voor de info. Maar een keuze maken en u doorsturen zal moeilijk gaan daar ik niet weet wat er in de catalogus staat. Ik probeer in ieder geval te bellen op het nummer die u doorgaf.

Mvg
Angelo
Reputatie 5
Badge +3
Angelo, kan je eens klikken op het tabblad mijn account, mijn klantenprofiel, sta je hier als beheerder? Groetjes, Nicky
Ik heb dit probleem al meer dan 4 maand. Er zijn al tweemaal punten vervallen. ?
Reputatie 5
Badge +3
Dag Leen, kan je eens klikken op het tabblad mijn account, mijn klantenprofiel, sta je hier als beheerder? Groetjes, Nicky
Nicky, ik sta daar inderdaad als beheerder.

Reageer