Skip to main content
Het lukt mij helaas niet om in te loggen op de Proximus tv app, noch op mijn iPhone noch op mijn iPad. Na het invullen van mijn log in gegevens word ik steeds weer teruggestuurd naar de inlogpagina. Heeft iemand een gelijkaardige probleem gehad en een oplossing gevonden? Ik heb de app ook al eens opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft niet geholpen.
Is inmiddels opgelost na telefoontje met Proximus
Beste,



Wij hebben hetzelfde probleem.

Kan Proximus dit oplossen aub ?



Alvast bedankt !
Dag Jens,



Kan je mij via privé bericht je klantennummer en ook je myproximus login bezorgen. groeten, Jimmy
Idem hier: kan niet inloggen: "De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applicatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus)" Heb ik nagekeken en deze staat volgens mij actief.. (weliswaar pas vanaf gisteren toen ben ik van concurrentie naar Proximus overgestapt.)
Deze was op mijn smartphone. Op mijn I-pad heb ik hetzelfde probleem als Diederik: steeds opnieuw naar login scherm!?



Idem hier: kan niet inloggen: "De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applicatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus)" Heb ik nagekeken en deze staat volgens mij actief.. (weliswaar pas vanaf gisteren toen ben ik van concurrentie naar Proximus overgestapt.)
Ik heb hetzelfde probleem . Blijkbaar is dit probleem al maanden aanwezig. Ik kan dus niet inloggen met de gegevens van my Proximus .
hi hans



kan je ons via privebericht je vast lijnnr of klantennr doorgeven samen met je MyProximuslogin ?







https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679mvg

jonathan

Reageer