Skip to main content
Ik ben om te ontploffen! Ik kan met mijn gsm niet meer smssen. Bellen lukt ook niet want ik kom sowieso bij Proximus uit. Nochtans heb ik géén openstaande facturen. De proximusklantendienst 6000 is niet meer te bereiken na 22u en ik moet effe wachten tot maandag. Denk dan een mail te sturen via support... ook daar vang ik bot want kies tussen de verschillende opties en vink dus mobiele telefonie aan en vervolgens vink ik klacht aan... juist er is dan géén enkele mogelijkheid om een mail te sturen want... voor dat probleem zeggen ze zou ik hen beter telefonisch contacteren of langsgaan?!?! Ik ga op een andere manier proberen een mail te versturen maar dit kan absoluut niet dat ik betaal voor diensten die dan niet werken en heb niks verkeer gedaan en kan hen zelfs nog niet eens bereiken!!!!!! Heeft iemand dat ook al voor gehad? Leest dit ook iemand die medewerker is bij Proximus of support, dan zie ik graag uw antwoord tegemoet.
Als je een twitter account hebt dan krijg je normaal gezien het vlugst respons (met uitzondering van zondag dan krijg je daar bijna nooit antwoord) op het forum ga je ook niet zo vlug antwoord krijgen op zondag dan is het best dat je op 0800 22 800 (7/7 tot 22u) belt.

Ook op "Mail Ons" krijg je niet zo vlug antwoord, kan een paar dagen duren, dan moet je met een truc bv mobiele telefonie/ik heb een vraag over Norton kiezen om dan daar je verhaal te kunnen invoeren onder wel een verkeerd onderwerp maar vroeger zonden ze dit dan toch door naar de bevoegde dienst die ze uit je uitleg kunnen halen.

Je kan ook een privébericht sturen -> Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'

maar daar heb je weer minder kans op zondag dat er zal gereageerd worden!
Nu in verband met je probleem kan ik proberen je te helpen maar als het probleem bij proximus ligt ga je uiteraard iemand van prox moeten zien te bereiken op 0800 22 800 en kunnen ze u hopelijk verder helpen.

Heb je al je gsm volledig uitgezet (batterij er eventueel uithalen) en de simkaart er uit halen ook en dan alles terug steken om hem terug op te starten en zien of het dan werkt

Reageer