kan niet aanmelden op Fon

  • 17 September 2014
  • 6 reacties
  • 721 Bekeken

Beste,


Wij zijn hier op de camping waar er Fon_belgacom is


Met de iPhone via de app kan ik verbinden met de fon_belgacom


Met de laptop krijg ik volgende melding wanneer ik wil aanmelden met dezelfde Gebruikersnaam en wachtwoord


Het is nu niet mogelijk om in te loggen. Probeer later alstublieft opnieuw. (Code 302)


Wat is het probleem dan??


grts Peter

6 reacties

Beste,


Na de connextie met de 3G verbinding nog eens geprobeerd en het is mij gelukt ik ben nu verbonden met de Fon_Belgacomja


Ik weet wel nog niet wat die Code 302 betekent


Kunnen wij ergens een lijst met foutcodes terugvinden?


grts Peter


Je krijgt:

- één login voor je vast internet abonnement en mobiel internet laptop/tablet

- één per GSM internet abonnement dat in je pack begrepen zit,

zodat je tegelijk met meer dan één apparaten op FON kunt werken:

met smartphone/tablet en eventueel een PC/laptop met Wifi.

voor meer info surf eens naar â–ș hier
hallo


ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding zoals Peter hierboven.Hoe kan ik dat oplossen?


Koen
Of je er iets gaat aan hebben weet ik niet maar ik geef het ter info mee :


Er kunnen verschillende redenen voor zijn


  • De Belgacom Fon-account kan niet gedeeld worden door verschillende toestellen tegelijkertijd. Verzeker er u van dat maar 1 toestel verbonden is.
  • Het gebruikte login en wachtwoord zijn verkeerd. Voer uw gegevens opnieuw in.
  • U bent uw login of wachtwoord vergeten. Via de e-Services kunt u uw Belgacom Fon-login en -wachtwoord wijzigen. Het kan tot 24 u duren eer de wijzigingen actief zijn.


Bij het inloggen op een Fon wifi-hotspot kunt u verschillende foutmeldingen krijgen:


  • Server timeout: geen antwoord van de server. Gelieve opnieuw te proberen..
  • Too many users: er zijn te veel verbindingen op deze hotspot, vind een andere Fon-hotspot.
  • Foutcode 302: Te veel gebruikers op een FON netwerk.
  • Unknown error: er heeft zich een fout voorgedaan. Gelieve opnieuw te proberen.
  • No such user: verkeerde gebruikersnaam, voer uw gebruikersnaam opnieuw in (b.v. uwnaam@belgacomfon.be).
  • Bad password: verkeerde wachtwoord, voer uw wachtwoord opnieuw in.
  • Empty or unknown: er heeft zich een fout op het netwerk voorgedaan.
  • Session limit exceeded: u hebt het aantal mogelijke verbindingen bereikt. Als de wifi-functie niet ingeschakeld is op uw toestel kunt u niet surfen op wifi-netwerken. Activeer wifi om dit op te lossen. De manier om dit te veranderen is verschillend naargelang uw toestel of browserversie: in onze interactieve handleiding vindt u voor uw gsm of tablet onder het menu Netwerk de instellingen voor gegevenstoegang.
Badge
Beste,


Foutcode 302= Teveel gebruikers op een FON netwerk.


Maar wat jij zegt, dat de BC FON app (in mijn geval een Android App) wel kan inloggen op het FON netwerk, maar dat je zelf via de website niet kunt inloggen, dat heb ik dus zelf ook heel vaak.


Via de website krijg ik ook steeds de melding 'verkeerde gebruikersnaam en of wachtwoord ingevoerd'' (Terwijl alles wel correct is. gebruik Lastpass voor mijn wachtwoorden, dus ik vul het niet zelf verkeerd in)




ps..


Als je een Windows 8.1 computer hebt, dan kun je deze BC FON app ook voor je laptop downloaden (Windows Store)
Als ik inlog via webpagina krijg ik nooit deze foutmelding 'verkeerde gebruikersnaam en of wachtwoord ingevoerd'' maar wel als ik kies 'voor deze hotspot heb ik een gebruikersnaam en paswoord.


Dit heeft inderdaad niks te maken met verkeerd invoeren van paswoord en gebruikersnaam.


Via de W8.1 app heb ik wel meer foutmeldingen.


In ieder geval kan ik hier weer uit besluiten, zoals zo dikwijls, dat je niet voor iedereen kunt besluiten dat ze dezelfde problemen ondervinden en dat is met niet alleen fon zo !-)

Reageer