Hallo ik ben Belgacom intense klant, en net las ik dat ik een gratis sim kaart zou kunnen aanvragen voor gratis 3g internet, nu vraag ik me af als ik bv pay & go herlaadkaart heb is het dan ook mogelijk om dat daarop te hebben zonder abbonement?
En als je een gratis simkaart aanvraagd is dat waarschijnlijk zonder nummer en enkel om te surfen op je tablet?
Alvast bedankt voor de reacties
Bladzijde 1 / 1
Ik zit juist met dezelfde vraag.
Ik heb ook een Mob Int free-weekend 3G sim in die usb stick steken,
blijft die dan werken ?
en die sim-kaart heeft ook een gsm nummer 0471 xx xx xx maar kan je daar dan mee bellen als je die bvb in een gsm steekt ?
Elsa
Ik heb ook een Mob Int free-weekend 3G sim in die usb stick steken,
blijft die dan werken ?
en die sim-kaart heeft ook een gsm nummer 0471 xx xx xx maar kan je daar dan mee bellen als je die bvb in een gsm steekt ?
Elsa
- U hebt Mobile Internet Free Weekend?
- Ofwel wisselt u dit tariefplan in voor de nieuwe Mobile Internet-formule waarmee u ook gratis surft tijdens de week. U kunt uw huidige simkaart behouden. Bovendien kunt u een extra simkaart bekomen om ook met uw gsm van deze bundel te genieten, zonder extra kost.
- Ofwel behoudt u uw huidige Mobile Internet Free Weekend op uw huidige simkaart, maar dan geniet u niet van de nieuwe Mobile Internet-formule.
[/list]
bron: http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/plain-topic/p_myinternet.page
dus als ik het goed verstaan wilt dit zeggen dat je, je stick kan laten omzette en heel de week er van kan gebruiken. en dat je dit volume ook op je gsm abo kunt gebruiken. eva klopt dit wat ik denk?
De vraag van de ov blijft onbeantwoord.
Een free Weekend simkaart steekt in de USB modem. Ik krijg gratis een 2de sim kaart voor mijn smartphone.
Dit is dan een "Data-Simkaart"
Kan ik dan niet meer bellen? Moet ik mij een proximus abonnement aanschaffen?
Ik kan toch bezwaarlijk telkens mijn Sim-kaart wisselen!
Groeten
Een free Weekend simkaart steekt in de USB modem. Ik krijg gratis een 2de sim kaart voor mijn smartphone.
Dit is dan een "Data-Simkaart"
Kan ik dan niet meer bellen? Moet ik mij een proximus abonnement aanschaffen?
Ik kan toch bezwaarlijk telkens mijn Sim-kaart wisselen!
Groeten
ik vermoet dat je idd en proxymus of belgacom mobile abo zult moeten hebben om deze te combineren wat me ook logisch lijkt uit het belgacom standpunt. je kan moeilijk die data gaan gebruiken op en mobistar of base abo.
Ik zit ook met een gelijkaardige vraag. Ik heb free weekend en een gsm abbonnement. Kan ik niet deze free weekend blijvenbehouden en tegelijk ook genieten van de nieuwe formule 250MB gratis tijdens de week? Of moet je overstappen van free weekend op 250MB gratis in de week als je wil genieten van de 250MB? Kan ik die 250MB die je ook op je gsm kan gebruiken ook gebruiken op een bestaande simkaart (telefoonnummer) die niet in een pack zit? Of moet dit gsm nummer in je pack zitten?
beste
enkel in combinatie met een fix internet en GSM in een Belgacom pack, niet voor Pay & Go. niet combineerbaar met free weekend
muisje
enkel in combinatie met een fix internet en GSM in een Belgacom pack, niet voor Pay & Go. niet combineerbaar met free weekend
muisje
Muisje,
Voordeel bij internet comfort :"Surf gratis overal in België tijdens het weekend met Mobile Internet en de USB 3G-sleutel "
Dus wel vast internet maar geen GSM abt vereist.
En op de site vandaag :
"U hebt Mobile Internet Free Weekend?
Voordeel bij internet comfort :"Surf gratis overal in België tijdens het weekend met Mobile Internet en de USB 3G-sleutel "
Dus wel vast internet maar geen GSM abt vereist.
En op de site vandaag :
"U hebt Mobile Internet Free Weekend?
- Ofwel wisselt u dit tariefplan in voor de nieuwe Mobile Internet-formule waarmee u ook gratis surft tijdens de week. U kunt uw huidige simkaart behouden. Bovendien kunt u een extra simkaart bekomen om ook met uw gsm van deze bundel te genieten, zonder extra kost."
[/list] Nu blijft mijn vraag:
Ik heb al geruime tijd Free-Weekend op mijn laptop met een 3G-modem en ik kan dus een extra Sim-kaart voor mijn smartphone aanvragen.
Veronderstelt dat dan een proximus abonnement of Pay&Go want voor mijn GSM heb ik een andere provider-prepaid.
Ook carbon en Elsa hadden gelijkaardige vragen.
Walter
nee, maar je kunt die simkaart gewoon in tablet steken of smartphone, maar het is data only.
als je een gsm hebt in belgacom pack met mobile internet dan zal het volume daar automatisch bijkomen
zie ook de FAQ die zowat alle mogelijke vragen beantwoord:
http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/plain-topic/p_myinternet.page
mbh
als je een gsm hebt in belgacom pack met mobile internet dan zal het volume daar automatisch bijkomen
zie ook de FAQ die zowat alle mogelijke vragen beantwoord:
http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/plain-topic/p_myinternet.page
mbh
Is eigenlijk oorspronkelijk bedoeld voor pannes met vast internet om tijdelijk voort te kunnen surfen met een 3G-USB-stick (echter max. 500MB) op je aptop of PC, en zonder stick op je tablet als hij een datasimslot heeft. Nà het week-end kon je dan de helpdesk bellen. Nu is de technische helpdesk ook in het week-end bereikbaar tot 22.00 uur.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.