Kan geen verbinding met internet maken of tv kijken.

  • 23 March 2012
  • 5 reacties
  • 399 Bekeken

 Ik denk dat deze nacht mijn b-box2 weer de geest gegeven heeft.
Ik kon vanmorgen met geen enkel toestel nog op internet geraken.
Ook digitale tv werkte niet meer. Nochtans gaven mijn iphone en ipad
wel nog aan dat ze draadloze verbinding hadden. Ook mijn apple tv
Die rechtreeks met kabel verbonden is kon niet meer online geraken.
Ik denk dus dat het aan de modem ligt. Maar kan er toch iemand even de lijn
Controleren? Ik neem aan dat ik vanmiddag gewoon de modem kan gaan omruilen
In een belgacom center?

Mijn gebruikersnaam is: fa007642

5 reacties

Hier geen verbinding mogelijk met het internet, tv wel.


goeiemorgen

surf eens naar de http://192.168.1.1/ en kijk of er nog ip adres staat bij de VLAN10

trek uw modem da eens uit het contactstop, steek hem terug in en kijk eens of dit iets gaat veranderen

normaal staat er bij VDSL line status SHOWTIME en daaronder het profiel, de Downstream line rate & Upstream line rate

mvg
Licht het DSL lampje op van je modem betekenis lampjes van modem zie BGC site door ondeerstaande link in je browser te copieren.

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14486/~/wat-betekenen-de-controlelampjes-op-mijn-modem-%28b-box%29%3F

groetjes,

Elsa
Beste,


ik zie inderdaad geen connectie meer met uw B-Box modem van hieruit. Dit kan echter verschillende oorzaken hebben. Het kan mogelijk een defect zijn met het toestel, maar het kan ook een probleem met de aansluiting zijn.

Kan u, om een betere analyse te maken, contact nemen met onze technische dienst op 0800/22800. Indien het om een defecte modem gaat, kan men u een dossiernummer bezorgen waarmee u de modem onder garantie kan omruilen in een Belgacom Center.


Mvg

Eva van Belgacom
 Mijn modem stond uit terwijl ik werken was. Maar ik ben nu thuis en heb de modem eens volledig uitgetrokken en terug ingestoken, nu werkt alles weer naar behoren. Kan je de lijn nu nog eens even controleren voor alle zekerheid eva?

Reageer