Ik ben twee weken in Canada geweest. Na mijn thuiskomst werkt mijn G4 niet meer, ik kan ook geen sms meer versturen. Als ik via 'myproximus' ga, dan zie ik dat er een technisch probleem is, maar dat kan toch niet al 10 dagen duren ?
Bladzijde 1 / 1
Probeer toch even door je toestel volledig uit te schakelen en opnieuw opstarten of je dan terug op 4G kunt.
Neen, jammer genoeg niet 😞
toch even je account laten nakijken door mensen van proximus.
moest er hier morgen bijtijds geen reactie komen kun je altijd via dit Forum[/b een [b]privébericht aan Het Proximus Team sturen, door op onderstaande link te klikken:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
moest er hier morgen bijtijds geen reactie komen kun je altijd via dit Forum[/b een [b]privébericht aan Het Proximus Team sturen, door op onderstaande link te klikken:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Beste Martin, Ik heb je goede raad opgevolgd en wacht nu op antwoord. Bedankt.
Dat zal wel voor morgen zijn aangezien het al 22u09 is 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.