Skip to main content
Sinds vanmorgen doet mijn mailprogramma het niet meer,ik kan geen mails meer ontvangen of vertsturen terwijl er niets aan de instellingen is veranderd.



Ik krijg steeds de melding 'Serverfout:0x800ccc90' en windows live mail fout id:0x800ccc92.



Ik heb alle accounts nog eens opnieuw geinstalleerd zonder resultaat.



Wie kan mij hierbij helpen?

Die fout krijg je als je gebruikeresnaam en/of paswoord niet klopt met je email-account zijn login en paswoord.



Ben je zeker dat je die juist invoert?



Kan je via webmail dus via je browser wel mails versturen, best dit ook eens controleren.



Groetjes,



Elsa


PS: met webmail bedoel ik surfen naar => https://webmail.skynet.be/page.html



Elsa




Zit met hetzelfde probleem, sinds gisteravond



Vtaagt altijd naar mijn paswoord





Ook webmail lukt niet






Idem...



Geen mails sinds gisterenavond en geen webmail...


Ook hier hetzelfde probleem. Geen mails en geen webmail....


zit ook met dit probleem doe er iets aan aub


oef,ik ben al blij dat het niet aan mi alleen ligt,hier ook geen mails ook niet via webmail,mailprogramma neemt paswoord niet meer aan want moet het telkens opnieuw bevestigen en zonder resultaat.



EVA, kan dit aub zo snel mogelijk opgelost worden!!!


Hopelijk krijgen we een antwoord op ons probleem


zit ook met hetzelfde probleem sinds gisteren avond!!!



graag spoedig een oplossing


't zelfde probleem


Dus 't zal wachten zijn tot Belgacom 't probleem opgelost heeft, meer zal er niet inzitten,



Elsa


misschien een oproep aan ons allen om massaal naar de klantendienst te bellen om dit probleem aan te kaarten,als we allemaal bellen zal dit vlugger opgelost zijn.wie doet mee?


hier werkt de mail normaal, 't is dus zeker geen algemeen probleem... maar blijkbaar ook geen alleenstaand.



mvg


werkt hier ook niet, mischien vermelden welke regio.



kortrijk


Ik denk dat het niet aan de regio ligt want bij werkt mijn ene adres wel en mijn andere niet...



Heeft er al iemand naar de klantendienst gebeld eigenlijk?


't zou me verwonderen dat regio ermee te maken heeft, wellicht problemen op deel van de mailserver



mvg


ik geraak niet binnen bij de klantendienst,heeft er nog al iemand gebeld?


Ik heb een half uur geleden naar de klantendienst gebeld (heb hetzelfde probleem) en ik kreeg een bandopname te horen dat er problemen kunnen zijn met het ontvangen en verzenden van emails en dat ze het zo spoedig mogelijk proberen te verhelpen.


Inderdaad



mijn vrouw haar adres werkt wel


Een privé bericht ✉️ naar Eva van BGC dat kan je door HIER te klikken

en zoveel mogelijk klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., e-services

login, e-mailadres, gsmnr.) door te spelen.


zelfde probleem kan ook geen mails meer ontvangen vraag telkens wachtwoord


rare is, kan wel verzenden


Hier ook, verzenden kan wel, ontvangen niet... is mijn business email adres dus dit is wel heel ambetant


Verzenden kan hier wel, ontvangen niet.


net iemand gesproken van de technische dienst. Probleem kan nog aanslepen tot morgen ochtend, maar ze hopen vroeger een oplossing te hebben...


Reageer