Mijn vrouw heeft de kabels uitgetrokken van de modem en de hd. Nu ik tv aan wil zetten moet ik het opnieuw instaleren
En vraagt lijnnummer ik heb alle nummers uit geprobeert maar niks, telefoonnunmer werkt niet 1234 werkt niet ik heb een oude nummer van telefoon werkt ook niet. Kan iemand mij zeggen waar ik het kan vinden
Bladzijde 1 / 1
hi
kan je ons je klantennr doorgeven via privébericht dan kijk ik welk nr je moet ingeven
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
jonathan
kan je ons je klantennr doorgeven via privébericht dan kijk ik welk nr je moet ingeven
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
jonathan
kan je ons je klantennr doorgeven via privébericht dan kijk ik welk nr je moet ingeven
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
jonathan
Jh dat kan ik maar daar krijg ik geen antwoord ik probeer nog eens. Ik stuur het nu op
kan je ons je klantennr doorgeven via privébericht dan kijk ik welk nr je moet ingeven
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
jonathan
Ja ik heb het gestuurd!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.