http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/catalogue-topic/t_hbs_email_extra.page?
misschien naar een dichtsbijzijnde belgacomcenter gaan of telefonisch bestellen
op 0800 22 800
je kan ook een mailtje sturen naar Eva van Belgacom voor meer info
om een vlotte behandeling van je zaak te hebben
vermeld je klantnummer, adres, lijnnummer, je verbinding, enz, telefoonnummer
je mailt dus naar eva.nl@belgacom.be
Groeten victor & nog een prettige dag verder
misschien naar een dichtsbijzijnde belgacomcenter gaan of telefonisch bestellen
op 0800 22 800
je kan ook een mailtje sturen naar Eva van Belgacom voor meer info
om een vlotte behandeling van je zaak te hebben
vermeld je klantnummer, adres, lijnnummer, je verbinding, enz, telefoonnummer
je mailt dus naar eva.nl@belgacom.be
Groeten victor & nog een prettige dag verder
Ik heb hiervoor een halfuur a 3 kwartier aan de telefoon gehangen, ik zat in een oneindige loop: ik werd heen en weer verbonden met de technische dienst en de klantendienst. Waarna ik op het laatste te horen kreeg dat ik via de support van e-services moest gaan omdat dit een andere dienst is ?!
Ik heb mijn probleem bij deze ook naar Eva van Belgacom gestuurd.
Bedankt hiervoor.
mvg
Ik heb mijn probleem bij deze ook naar Eva van Belgacom gestuurd.
Bedankt hiervoor.
mvg
het gaat hier dus over een betalende mailbox veronderstel ik
ik heb ook maxi en zie die optie wel
jouw weergave is precies nog de oude e-services.... bizar.... zal vermoedelijk dan ook een e-services probleem zijn
ik zou eens contact nemen met het e-services team, via privé bericht naar eva ofwel eens proberen bellen naar 0800 22 301
mvg
ik heb ook maxi en zie die optie wel
jouw weergave is precies nog de oude e-services.... bizar.... zal vermoedelijk dan ook een e-services probleem zijn
ik zou eens contact nemen met het e-services team, via privé bericht naar eva ofwel eens proberen bellen naar 0800 22 301
mvg
Ik denk dat het probleem hem zit om het feit dat ik al een extra betalende mailbox heb.
ik zie in mijn overzicht 4 mailboxen en ook 1 mailbox met de vermelding (e-Mail Extra (betalende mailbox)[/b])
Blijkbaar zou ik er dus geen 2 betalende kunnen toevoegen?
Dat zijn toch mijn bevindingen...
zie mijn bijgevoegde afbeelding:
ik zie in mijn overzicht 4 mailboxen en ook 1 mailbox met de vermelding (e-Mail Extra (betalende mailbox)[/b])
Blijkbaar zou ik er dus geen 2 betalende kunnen toevoegen?
Dat zijn toch mijn bevindingen...
zie mijn bijgevoegde afbeelding:
beste
je kan idd maar één extra betalende mailbox toevoegen
mvg
je kan idd maar één extra betalende mailbox toevoegen
mvg
Ben je daar zeker van?
Zou je mij een link kunnen geven of iets dergelijks waar ik dat op papier kan voorleggen. Het is namelijk voor een klant van me.
En waarom zouden ze dit beperken tot 1 ? Enig idee?
mvg
Zou je mij een link kunnen geven of iets dergelijks waar ik dat op papier kan voorleggen. Het is namelijk voor een klant van me.
En waarom zouden ze dit beperken tot 1 ? Enig idee?
mvg
Dag Eva
Ik heb 4 mailboxen bij mijn internet maxi, ik heb al 1 extra aangekocht maar nu wil ik er nog 1 extra aankopen maar nu heb ik deze mogelijkheid niet op de pagina's die u mijn stuurt...
Kan dit of?
mvg
Ad
Beste,
U beschikt momenteel over 4 mailboxen.
Dit is het maximum bij uw internet Maxi.
Indien u toch een extra mailbox wil, dan vindt u de info op onderstaande link :
http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/catalogue-topic/t_hbs_email_extra.page?
Gelieve wel in de toekomst uw vraag aan Eva via onze community-site te stellen en niet rechtstreeks op dit e-mailadres.
http://nl.communitylogin.belgacom.be/app/utils/login_form/redirect/%2Fcc%2Fsocial%2FssoRedirect%2FaHR0cDovL2NvbW11bml0eS5iZWxnYWNvbS5iZS9wYWdlcy9ob21lP2xhbmc9bmxfTkw%2FYWN0aW9uPWxvZ2lu
Met vriendelijke groeten,
Eva
Ik heb 4 mailboxen bij mijn internet maxi, ik heb al 1 extra aangekocht maar nu wil ik er nog 1 extra aankopen maar nu heb ik deze mogelijkheid niet op de pagina's die u mijn stuurt...
Kan dit of?
mvg
Ad
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.