Kan geen extra mailbox toevoegen aan mijn account

  • 5 July 2012
  • 7 reacties
  • 272 Bekeken

/files/727cfd7058/opties.PNG 646x664

7 reacties

http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/catalogue-topic/t_hbs_email_extra.page?

misschien naar een dichtsbijzijnde belgacomcenter gaan of telefonisch bestellen

op 0800 22 800


je kan ook een mailtje sturen naar Eva van Belgacom voor meer info

om een vlotte behandeling van je zaak te hebben

vermeld je klantnummer, adres, lijnnummer, je verbinding, enz, telefoonnummer

je mailt dus naar eva.nl@belgacom.be


Groeten victor & nog een prettige dag verder




Ik heb hiervoor een halfuur a 3 kwartier aan de telefoon gehangen, ik zat in een oneindige loop: ik werd heen en weer verbonden met de technische dienst en de klantendienst. Waarna ik op het laatste te horen kreeg dat ik via de support van e-services moest gaan omdat dit een andere dienst is ?!

Ik heb mijn probleem bij deze ook naar Eva van Belgacom gestuurd.

Bedankt hiervoor.

mvg
het gaat hier dus over een betalende mailbox veronderstel ik

ik heb ook maxi en zie die optie wel

jouw weergave is precies nog de oude e-services.... bizar.... zal vermoedelijk dan ook een e-services probleem zijn

ik zou eens contact nemen met het e-services team, via privé bericht naar eva ofwel eens proberen bellen naar 0800 22 301

mvg
Ik denk dat het probleem hem zit om het feit dat ik al een extra betalende mailbox heb.

ik zie in mijn overzicht 4 mailboxen en ook 1 mailbox met de vermelding (e-Mail Extra (betalende mailbox)[/b])

Blijkbaar zou ik er dus geen 2 betalende kunnen toevoegen?

Dat zijn toch mijn bevindingen...

zie mijn bijgevoegde afbeelding:
beste

je kan idd maar één extra betalende mailbox toevoegen

mvg
Ben je daar zeker van?

Zou je mij een link kunnen geven of iets dergelijks waar ik dat op papier kan voorleggen. Het is namelijk voor een klant van me.

En waarom zouden ze dit beperken tot 1 ? Enig idee?

mvg
Dag Eva


Beste,


U beschikt momenteel over 4 mailboxen.

Dit is het maximum bij uw internet Maxi.


Indien u toch een extra mailbox wil, dan vindt u de info op onderstaande link :


http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/catalogue-topic/t_hbs_email_extra.page?



Gelieve wel in de toekomst uw vraag aan Eva via onze community-site te stellen en niet rechtstreeks op dit e-mailadres.

http://nl.communitylogin.belgacom.be/app/utils/login_form/redirect/%2Fcc%2Fsocial%2FssoRedirect%2FaHR0cDovL2NvbW11bml0eS5iZWxnYWNvbS5iZS9wYWdlcy9ob21lP2xhbmc9bmxfTkw%2FYWN0aW9uPWxvZ2lu



Met vriendelijke groeten,


Eva


Ik heb 4 mailboxen bij mijn internet maxi, ik heb al 1 extra aangekocht maar nu wil ik er nog 1 extra aankopen maar nu heb ik deze mogelijkheid niet op de pagina's die u mijn stuurt...

Kan dit of?

mvg

Ad

Reageer