Ik kan al 4 dagen mijn e-mails niet meer lezen. Als ik wil inloggen, blijft de initialisatie haperen op 90%. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik denk dat Eva slaapt, want ze antwoordt niet op mijn PB. En gezien het nu toch al enkele dagen duurt, zou ik toch graag eens mijn mails willen lezen.
Als je ze leest door te surfen naar https://webmail.skynet.be/ lukt het dan niet
Idem hier!!
Gisteren kon ik er nog af en toe in geraken ..... maar vandaag is het hopeloos!!
Is al geruime tijd dat e-mails lezen via de skynet.be site een zware .... en trage opgave is!! :-(
Gisteren kon ik er nog af en toe in geraken ..... maar vandaag is het hopeloos!!
Is al geruime tijd dat e-mails lezen via de skynet.be site een zware .... en trage opgave is!! :-(
Beste
heb hetzelfde probleem: Als ik wil inloggen, blijft de initialisatie haperen op 90%.
heb hetzelfde probleem: Als ik wil inloggen, blijft de initialisatie haperen op 90%.
Als er inderdaad verschillende mensen zijn die problemen hebben, ligt het in ieder geval al niet aan mijn instellingen. Hopelijk raakt het dan snel opgelost.
Beste,
Als je in je browser het volgende typt, geraak je er normaalgezien wel op! .... mij is het allesinds zo gelukt :-)
Je komt dan wel terecht in een vorige (oude) layout van de webmail om in te loggen, maar hij functioneert!!
https://webmail.emp.skynet.be
Hou me op de hoogte als dit dit bij jullie ook werkt.
Als je in je browser het volgende typt, geraak je er normaalgezien wel op! .... mij is het allesinds zo gelukt :-)
Je komt dan wel terecht in een vorige (oude) layout van de webmail om in te loggen, maar hij functioneert!!
https://webmail.emp.skynet.be
Hou me op de hoogte als dit dit bij jullie ook werkt.
Dag Johan,
bedankt voor de info. Op deze manier werkt het bij mij ook. Het is wel niet de ideale manier als je de nieuwe versie gewoon bent. Maar beter in de tijd terugkeren dan geen mails te kunnen lezen
bedankt voor de info. Op deze manier werkt het bij mij ook. Het is wel niet de ideale manier als je de nieuwe versie gewoon bent. Maar beter in de tijd terugkeren dan geen mails te kunnen lezen
@carooke
Van die mening ben ik ook!!
Hopelijk worden de problemen snel opgelost.
Van die mening ben ik ook!!
Hopelijk worden de problemen snel opgelost.
Snel? Ik denk dat dat woord niet in het woordenboek van Belgacom staat
Maar het raakt vroeg of laat wel opgelost.
Maar het raakt vroeg of laat wel opgelost.
En waarom gebruiken jullie dat programma dan als het langs geen kanten werkt,als ik vragen mag?
@Tom: Gebruik deze webtoepassing om mijn mailing vanop afstand te kunnen lezen.
Ik weet of ken geen andere mogelijkheid om dat via een andere weg te doen?
Ik weet of ken geen andere mogelijkheid om dat via een andere weg te doen?
@Tom: ik gebruik het ook om van op afstand te kunnen lezen en ook daar ik zelf geen computer heb en ik dus geen outlook-account wil installeren voor mij op andermans computer.
ik heb nog eens geprobeerd met Internet Explorer 11 en blijft hangen bij 90%
maar dan geprobeerd met Firefox en daar werkt het wel mee
maar dan geprobeerd met Firefox en daar werkt het wel mee
Ik gebruik incredimail,en heb daar nooit problemen mee gehad.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.