kan de optie gratis foto's niet activeren

  • 23 December 2011
  • 7 reacties
  • 703 Bekeken

waneer ik op de knop "deze optie activeren" klik, komt deze optie niet bij de voordelen,

terwij ik dit 2 maanden geleden wel kon.


7 reacties

't i s weeral hetzelfde bij belgacom

altijd miserie

denk er toch sterk aan om over te stappen naar andere provider als dit zo verder gaat


ook ik kan bij mijn gratis foto's

"deze optie activeren" niet aan de praat krijgen terwijl dit inderdaad vroeger wel (soms) lukte

ze kunnen dit onderdeel betreffende de foto's uploaden enz toch veel gemakkelijker toegangkelijk maken zeker Onbeslist


mvg


michel
beetje overdreven om voor die reden naar andere provider te stappen... deze gratis extra zit elders niet gratis in de abo's hoor

je moet inloggen op je e-services. bij internet heb je een kadertje "mijn gratis voordelen" (daar komt je terecht als je op "deze optie activeren" clickt) daar moet je kiezen voor de foto's. eens die keuze gemaakt, krijg je een lijn "verkrijg code". as je daarop klikt, krijg je een nieuw scherm waar je op "gebruik nu" kunt klikken en dan ga je naar de site van smartphoto waar je je foto's kunt uploaden en laten uitdrukken.

mvg
hallo Xenne,


bedankt voor je reactie

het zou niet alleen voor die reden zijn dat ik er sterk aan denk om te veranderen hoor, dit terzijde

ik maak zowat iedere 2 maand gebruik van de gratis foto's dus weet zo naderhand heel goed hoe het werkt

overigens uw uitleg om hoe het te gebruiken is correct

als je het bericht van rpeeters en mij goed naleest dan zal je zien dat je, als je op deze opties "optie activeren" en "verkrijg code" klikt, er niets gebeurt

anders gezegd deze opties zijn momenteel niet actief


prettige feesten


mvg
Reputatie 7
Badge +1
Je krijg wél maar alle 2 maanden de kans om gratis foto's te activeren.





Voordeelpakketen
Klik op de knop 'deze optie activeren' om uw gratis bestelling te doen.



















Voordelen per pakket
(duurtijd = 6 maanden)
b-photo b-mix

Internet Comfort


Elke 2 maanden 20 gratis
foto's thuis geleverd

Elke 2 maanden kiest u afwisselend één keer voor 20 gratis fotoprints en 2 keer voor 1 gratis game
(uit een voorgeselecteerd aanbod) in de volgorde van uw keuze.

Internet Favorite
of Intense


Elke 2 maanden 50 gratis
foto's thuis geleverd

Elke 2 maanden kiest u afwisselend één keer voor 50 gratis fotoprints en 2 keer voor 2 gratis games
(uit een voorgeselecteerd aanbod) in de volgorde van uw keuze.








[/b][/b][/b]

Volgens mij moet je die 20 of 50 gratis foto's wél in één keer bestellen (uploaden naar de site van smartphoto kan in stukken denk ik)



Reputatie 1

Ter info: De inschrijving loopt voor een periode van 6 maanden, daarna kan het pakket verlengd worden of een ander voordelenpakket gekozen worden.

Eindelijk gevonden!

Ogenschijnlijk moet je bij "My free advantages" -- Internet Favorite --> "Choose now" klikken

Mocht toch duidelijker omschreven worden vind ik of niet een button aanbieden als deze niets doet.

Uiteindelijk heb ik er op geklikt omdat de periode bijna voorbij is en niemand een sluitend antwoord kon geven.

Toch bedankt om het te proberen, de punten zal je er wel bij krijgen,

groetjes allemaal
Bij mij lukt het ook niet meer om mijn gratis voordeelcode te verkrijgen! terwijl dit vroeger wel lukte!

sinds een half jaar geleden kwam erop te staan dat ik mijn belgacom klantennummer aan mijn login moest koppelen (wat bij inschrijving al lang gebeurd was, ik heb al vaak foto's op deze manier laten afdrukken!) Wanneer ik dit dan doe (met ingeven van klantennummer) dan zeggen ze eerst dat ik dit klantennummer al in gebruik heb (uiteraard, ik maakte immers op deze wijze al gebruik van hun e-service een half jaar geleden!), waarna ik de factuurdatum en e-services activatiecode moet ingeven. Daarna zeggen ze telkens weer dat niet alle informatie die ik heb opgegeven goed is toegekomen, probeer het later opnieuw! (wat ik al 4 maanden lang doe, het lukt nooit!!)

Zou iemand mij kunnen zeggen hoe ik opnieuw van deze service kan gebruik maken? Ik misloop ondertussen al 2x mijn gratis foto's en heb er al heel wat tijd aan verloren!

Alvast bedankt!

Groetjes!

Reageer