Skip to main content

Kan Belgacom-klantnummer niet linken aan e-services account

  • September 11, 2011
  • 2 reacties
  • 1074 Bekeken

Hoe vaak ik het ook probeer, ik kan mijn Belgacom gegevens niet linken aan mijn e-services account, en heb dus bijgevolg geen overzicht van mijn internet en GSM verbruik. Probeer dit reeds sinds 2 maanden, zowel met gegevens uit de welkomstbrief als met die van de laatste factuur, maar ik krijg steeds hetzelfde antwoord:

Het klantennummer en/of de factuurdatum en/of de activatiecode zijn niet correct. Gelieve opnieuw te proberen.

Zeer vervelend... Wat is de oplossing?!

Mvg

Sandra
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • September 11, 2011
Probeer maandag eens Eva te bereiken zei heeft mij ook kunnen helpen.Je kan dit ook doen via een privé bericht.

  • September 12, 2011
Beste Sandra,

Als u via privé-bericht uw gegevens (klantennr, contactnr , uw login ) even laat weten, dan stuur ik dit door naar onze achterliggende dienst die u hierover terug zal contacteren.


Met vriendelijke groeten,

Eva