Hoe vaak ik het ook probeer, ik kan mijn Belgacom gegevens niet linken aan mijn e-services account, en heb dus bijgevolg geen overzicht van mijn internet en GSM verbruik. Probeer dit reeds sinds 2 maanden, zowel met gegevens uit de welkomstbrief als met die van de laatste factuur, maar ik krijg steeds hetzelfde antwoord:
Het klantennummer en/of de factuurdatum en/of de activatiecode zijn niet correct. Gelieve opnieuw te proberen.
Zeer vervelend... Wat is de oplossing?!
Mvg
Sandra
Bladzijde 1 / 1
Probeer maandag eens Eva te bereiken zei heeft mij ook kunnen helpen.Je kan dit ook doen via een privé bericht.
Beste Sandra,
Als u via privé-bericht uw gegevens (klantennr, contactnr , uw login ) even laat weten, dan stuur ik dit door naar onze achterliggende dienst die u hierover terug zal contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Als u via privé-bericht uw gegevens (klantennr, contactnr , uw login ) even laat weten, dan stuur ik dit door naar onze achterliggende dienst die u hierover terug zal contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.