Skip to main content
op 18.12.2017 stelt een technieker van Proximus vast dat er een kabelbreuk is door voorbije werken van Eandis : resultaat geen tefefonie mogelijk

Er moet nu een lasser komen om de kabelbreuk te herstellen

Ik ben een ondernemer en heb een kontrakt met Proximus "office and go" dwz herstelling binnen het uur

Vandaag dinsdag 19.12.2017 nog altijd geen nieuws wanneer herstelling gebeurt

Omdat de kabelbreuk zich bevindt op stuk oprit dat "gemeentegrond" is , moet er eerst toelating gevraagd worden aan de gemeente

Resultaat : niemand noch Eandis noch Proximus, noch gemeente Schilde neemt initiatief om het probleem te helpen oplossen : de kracht van communicatie ontbreekt hier op alle vlakken en men wordt van het "kastje naar de muur" gezonden

Misschien eens kontakt opnemen met ATV die momenteel in Schilde is ???
Dag Annemie,



Normaal gezien krijg je een mifi ter beschikking wanneer de storing niet direct kan opgelost worden. Heeft de technieker dit niet achter gelaten?



Groeten,
Dag Kim, support medewerker van Proximus, technieker heeft geen "mifi" achtergelaten

Kan u misschien doorgeven of nakijken op website Proximus : daar staat dat het netwerkstatus op alle vlakken in orde is, wat dus niet het geval is
Dag Annemie, ik heb net even op je lijnnummer gekeken maar zie daar allesinds een goed werkende internetconnectie doorkomen. Zou je dit even kunnen nakijken? Als ook op je modem als je het 'Internet' lichtje ziet branden op het toestel? Groeten, Charlotte.
Dag Charlotte,



inderdaad internet werkt momenteel goed, het is de vaste telefoonlijn die niet meer werkt evenals de faxlijn en ook de Tv begint te haperen

volgens de technieker is dit een gevolg van de kabelbreuk door recente nutswerken aan oprit door Eandis en moet dit dringend hersteld worden want de gevolgen van de kabelbreuk verloopt geleidelijk aan en kan ook internet enz. gaan beinvloeden

Alles van PROXIMUS hier vertrekt vanuit de vaste tel.lijn

Als u kan helpen met een planning tot herstel door de lassers op te geven, dan ben ik u zeer dankbaar

Ik ben een "office and go " klant !!!!!
De kabelbreuk is inderdaad in behandeling door het lasteam. Dit is geen probleem bij jullie alleen, daar zijn meerdere klanten bij betrokken. Wij zien uiterste datum 22/12, maar ik heb dit nog even met urgentie naar de lasser zelf doorgestuurd. Groeten, Charlotte.
Dag Charlotte,

de technieker heeft maandag 18.12.2017 nagekeken en het probleem was alleen bij mij volgens hem

Datum herstel door lassers op 22/12/2017 zo vroeg mogelijk zou uitstekend zijn voor mij

Hopelijk word ik op tijd verwiitigd

dank voor uw goede zorgen

annemie
Ik duim oprecht met je mee Annemie! Groeten, Charlotte
beste,

kan u vandaag vrijdag 22/12/2017 via sms naar gsm of via mail datum en uur van herstelling kabelbreuk vaste lijn bevestigen aub

bij voorbaat dank
beste,

kan u vandaag vrijdag 22/12/2017 via sms naar gsm of via mail datum en uur van herstelling kabelbreuk vaste lijn bevestigen aub

bij voorbaat dank
beste Annemie,



Op dit ogenblik kunnen we door de enorme drukte niet zeggen wanneer u lijn terug volledig actief gaat zijn. We doen ons uitererste best om alles zo spoedig mogelijk opgelost te krijgen



ik heb ook aan onze lassers gevraagd om u op de hoogte te houden



mvg
beste,

dank voor uw antwoord en alle begrip voor de "drukte" maar de herstelling staat "gepland" : als office and go klant vraag ik alleen bevestiging van datum en uur dat de lassers langs komen

Als dit in de planning staat, kan u dan niet het antwoord geven ?

Ik weet ook dat het probleem pas kan opgelost zijn als de lassers geweest zijn dus bevestiging van de planning van datum en uur is alles wat ik vraag : dit moet toch kunnen aub

dank en mvg,

annemie
beste Annemle,



Helaas kan ik u geen bevestiging geven. Onze techniekers doen al wat ze kunnen.

Reageer