op 18.12.2017 stelt een technieker van Proximus vast dat er een kabelbreuk is door voorbije werken van Eandis : resultaat geen tefefonie mogelijk
Er moet nu een lasser komen om de kabelbreuk te herstellen
Ik ben een ondernemer en heb een kontrakt met Proximus "office and go" dwz herstelling binnen het uur
Vandaag dinsdag 19.12.2017 nog altijd geen nieuws wanneer herstelling gebeurt
Omdat de kabelbreuk zich bevindt op stuk oprit dat "gemeentegrond" is , moet er eerst toelating gevraagd worden aan de gemeente
Resultaat : niemand noch Eandis noch Proximus, noch gemeente Schilde neemt initiatief om het probleem te helpen oplossen : de kracht van communicatie ontbreekt hier op alle vlakken en men wordt van het "kastje naar de muur" gezonden
Misschien eens kontakt opnemen met ATV die momenteel in Schilde is ???
Beantwoord
Kabelbreuk van kabels van Proximus na "nutswerken" van Eandis
Beste antwoord door Charlotte.D
Dag Annemie, ik heb net even op je lijnnummer gekeken maar zie daar allesinds een goed werkende internetconnectie doorkomen. Zou je dit even kunnen nakijken? Als ook op je modem als je het 'Internet' lichtje ziet branden op het toestel? Groeten, Charlotte.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
