kabelbreuk in de straat.

  • 25 June 2015
  • 7 reacties
  • 2830 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Deze avond kwam ik thuis en stelde vast dat ik geen TV noch internet had. Ik het dan contact opgenomen met de helpdesk. Na wat testen zeiden ze dat ik geen signaal binnen kreeg. Ze zullen een technieken zaterdag langs sturen. Dit was voor mij de enige mogelijkheid omdat ik dan thuis ben.


Later op de avond komt de buurman langs om te vragen of ik TV en internet had. Ik zei dat ik dit ook niet had. Het werd ons direct duidelijk. Ze zijn in de straat aan het werken en zullen heel waarschijnlijk de kabel beschadigd hebben. Ik belde terug naar de helpdesk om hun die bijkomende info te geven. Hij kon dit niet noteren daar ik dit zelf niet gezien had dat ze die kabel waarschijnlijk beschadigd hebben.


Ik ben dan maar zelf eens gaan kijken en ja hoor, je ziet de kabel dat hij duidelijk in twee is. Ik nam terug contact op met de helpdesk. Het kwam erop neer dat een technieker moet langs komen om dit vast te stellen. Dus in mijn geval te vroegste zaterdag. Indien ik wou dat er nu ene kwan, zou dit mij 250€ kosten. Kun je dit voorstellen dat ze mij dit aan mij zouden aanrekenen voor hun infrastructuur. Is dit de service van Proximus.


Ik begin al eens na te denken om over te stappen naar de concurrentie.



7 reacties

Je kan ook een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'

( vermeld je klantennummer of nummer van je vaste lijn.)


en je kan ook een klacht indienen door je probleem te beschrijven via ➽ mail ons

waar ze dan normaal gezien telefonisch contact opnemen.
Je gaat toch achteraf hiervoor ook niet betalen? Want dit is schade veroorzaakt door derden,die trouwens bekent zijn.En proximus hoeft hun geleden schade maar te verhalen bij hen en niet bij jou want jij hebt met heel die zaak niets te maken.Anders gewoon misschien eens even naar test aankoop bellen 02 µ42 32 32




Reputatie 1
Badge
Ik heb via de link 'mail ons' van Elsa een bericht gestuurd met foto's. We zullen zien wat er van komt. En teven ook een bericht naar onze medewerker voor een schadevergoeding voor het ongemak. Het zou kunnen dat het waarschijnlijk maar volgende week zou kunnen opgelost zijn. WE staat voor de deur.


Grtz


Didier
Didier,


Hou ons mss verder op de hoogte, is altijd interessant voor de forumlezers hoe het verder verloopt.


Mvg, Elsa
ik weet er alles van. aquafin werken 2014- 2015, in totaal 42 dagen geen telefoon en internet.veel moed en geduld
In ieder geval zou ik toch schadevergoeding (compensatie) vragen.
Reputatie 1
Badge
Het probleem in de straat is vrijdag toch nog hersteld geweest.


Ik heb onze medewerker een mail gestuurd:


Dag Didier,


Eerst en vooral onze excuses voor het ongemak.Het is zo dat wanneer een technieker van wacht opgeroepen moet worden voor een individueel case deze kosten aan de klant doorgerekend worden, of het probleem nu bij klant of op netwerk ligt; Het is de oproep die wordt aangerekend. Dit is een beslissing van hogerhand waar ze op storingen niks kunnen aan doen.


Er wordt ook niet zomaar een volledige lasploeg op de baan gestuurd zonder dat eerst een electricien gaat kijken of die de reparatie kan uitvoeren.Deze electricien kon vroeger komen , u besliste voor zaterdag .


Zijn er meerdere meldingen ( minstens 5) dan niet. Nu u omschrijft wel degelijk dat u een breuk zit in uw post.


Kan u me zeggen welke kabel u bloot ziet liggen, kleur, diameter en ter hoogte van welk huisnummer in de hoefijzerstraat?





Op die manier kan ik hiervoor een ticket opmaken want we krijgen geen meldingen binnen van klanten met problemen in die straat.


ben nu ook intussen al klanten in die straat aan het uitmeten.




Het is toch jammer dat bij grote problemen ONZE medewerker moeten inschakelen. 3 keer bellen en bij de derde keer wel duidelijk gezegd dat de kabel middendoor was. Was dit nu voor de man zo moeijlijk of zelf ook eens te gaan kijken naar de andere klanten in de straat?





Mvg,


Didier

Reageer