Beantwoord

kaart vervallen

  • 3 May 2016
  • 3 reacties
  • 2005 Bekeken

ik heb mijn herlaadkaart al een paar weken laten vervallen, kan ik een nieuwe herlaadkaart gebruiken en mijn oude gsm nummer blijven gebruiken?
icon

Beste antwoord door Marleen 3 May 2016, 18:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Na de vervaldatum van je herlaadkaartkaart heb je nog 7 dagen om de kaart toch nog te reactiveren door ze te herladen en zo je nummer te behouden.. Je neemt ook best binnen die week contact op met de klantendienst op 0800 22 800 om de status van dat nummer te bekijken.

Na die 7 dagen is het niet meer mogelijk dit nummer te reactiveren.

MVG

Zie daarvoor ook de reactie van een Proximus medewerker op een gelijkaardige topic:
nl.forum.proximus.be/mobiel-vaste-lijn-installatie-configuratie-13/pay-and-go-vervallen-34318
Reputatie 7
Badge +1
neen, dan is het idd "onherroepelijk...heb dat een keer voorgehad met een P&G in een extra-GSM die altijd in mijn auto ligt. Stomweg lzten verlopen.
je kaart moet je wel voor minimum 10 € herladen of ze vervalt al vroeger dan een jaar..
Na de vervaldatum valt je resterend krediet weg en behoud je nog 7 dagen je nummer, daarna als je niet herlaad binnen die 7 dagen, mag je het definitief vergeten.

Reageer