Beste antwoord door Marleen
Bekijk origineelkaart vervallen
ik heb mijn herlaadkaart al een paar weken laten vervallen, kan ik een nieuwe herlaadkaart gebruiken en mijn oude gsm nummer blijven gebruiken?
Na de vervaldatum van je herlaadkaartkaart heb je nog 7 dagen om de kaart toch nog te reactiveren door ze te herladen en zo je nummer te behouden.. Je neemt ook best binnen die week contact op met de klantendienst op 0800 22 800 om de status van dat nummer te bekijken.
Na die 7 dagen is het niet meer mogelijk dit nummer te reactiveren.
MVG
Zie daarvoor ook de reactie van een Proximus medewerker op een gelijkaardige topic:
nl.forum.proximus.be/mobiel-vaste-lijn-installatie-configuratie-13/pay-and-go-vervallen-34318
Na die 7 dagen is het niet meer mogelijk dit nummer te reactiveren.
MVG
Zie daarvoor ook de reactie van een Proximus medewerker op een gelijkaardige topic:
nl.forum.proximus.be/mobiel-vaste-lijn-installatie-configuratie-13/pay-and-go-vervallen-34318
neen, dan is het idd "onherroepelijk...heb dat een keer voorgehad met een P&G in een extra-GSM die altijd in mijn auto ligt. Stomweg lzten verlopen.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.