Beantwoord
kaart vervallen
ik heb mijn herlaadkaart al een paar weken laten vervallen, kan ik een nieuwe herlaadkaart gebruiken en mijn oude gsm nummer blijven gebruiken?
Beste antwoord door Marleen
Na de vervaldatum van je herlaadkaartkaart heb je nog 7 dagen om de kaart toch nog te reactiveren door ze te herladen en zo je nummer te behouden.. Je neemt ook best binnen die week contact op met de klantendienst op 0800 22 800 om de status van dat nummer te bekijken.
Na die 7 dagen is het niet meer mogelijk dit nummer te reactiveren.
MVG
Zie daarvoor ook de reactie van een Proximus medewerker op een gelijkaardige topic:
nl.forum.proximus.be/mobiel-vaste-lijn-installatie-configuratie-13/pay-and-go-vervallen-34318
Na die 7 dagen is het niet meer mogelijk dit nummer te reactiveren.
MVG
Zie daarvoor ook de reactie van een Proximus medewerker op een gelijkaardige topic:
nl.forum.proximus.be/mobiel-vaste-lijn-installatie-configuratie-13/pay-and-go-vervallen-34318
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.