Kaart herladen lukt niet via app en ook niet via laptop en kost mij al 18€ tot hier toe..!!

  • 18 March 2017
  • 6 reacties
  • 485 Bekeken

Ben al 3 dagen aan't proberen om mijn herlaadkaart van Proximus op te laden via de app en via de laptop met online banking en het lukt langs geen kanten.. En omdat het niet lukt en mijn gratis smsjes en wifi ondertussen voorbij zijn, ben ik tot nu toe al 18 € kwijt omdat het nu betalend is na 30 dagen niet te herladen.. Dank u wel Proximus voor die geweldige app en site die niet werkt en mij alleen maar geld kost..! En ik maar proberen om zuinig te zijn en elke 30 dagen op tijd te herladen maar ben al meer kwijt dan ik van plan was om te herladen.. Mijn fout niet maar kost mij toch weeral veel geld..!! En heb nog steeds niet kunnen herladen..!!

6 reacties

Hey Linda1
Hier hetzelfde:Na identificatie van mijn Pay and go simkaarten kan ik nu al veertien dagen niet meer herladen via de pc.
Heb vorige week al contact genomen via chat en telefonisch.Ik moest mijn cookies verwijderen maar dat heeft niet geholpen .
Nu een week later werkt het nog niet.
Prachtige service is dat !
Hetzelfde probleem Linda.
Ga het nu eens proberen met Scarlet.
Als proximus ons in de steek laat zal de concurrentie hier wel voordeel uit halen....
Reputatie 6
Badge +3
Dag Linda,

Welke foutmelding krijg je? Indien het online niet gaat, raad ik ook aan om het te herladen in een Proximus center. Zelfs indien eht ndaar niet zou werken, kunnen ze dat onmiddellijk ter plaatse onderzoeken.

Groetjes,

Lorentz.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Martin, Willy, Linda,

Dit lijkt mij ook een grote frustratieblok!

Willen het alvast graag laten onderzoeken. Hiervoor heb ik wel de betrokken nummers nodig kunnen jullie mij deze bezorgen via een privébericht? Dit kan steeds via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Onze oprechte excuses voor deze tijdelijke hinder.

Mvg, Nicky
Nog altijd niks.. Denk ook om maar over te stappen naar een ander provider.. Ben het beu nu.. Kost mij alleen veel tijd, geld en energie voor niks.. Bulle zijn het..!!
Reputatie 5
Badge +3
Dag Linda,

Ik stel vast dat je vandaag hebt kunnen herladen.
De bug werd dan ook vandaag opgelost voor al onze klanten.

Ik heb alvast 26 EUR credit toegevoegd vanwege het verlies hiervan!
Excuses voor het tijdelijk ongemak.

Mvg, Nicky

Reageer