Vraag

Je kan beter geen klant zijn dan wel een klant bij Proximus. NIET te geloven !

  • 2 December 2017
  • 0 reacties
  • 170 Bekeken

Zonet lees ik hier dat de mail ivm Proxi Club een foutje was NADAT ik ongeveer TWEE UUR nodeloos heb besteed aan het niet kunnen contacteren van gelijk welke helpdesk als klant. Toen ik opgaf dat ik géén klant was maar wel klant wilde worden kreeg ik wèl een medewerkster aan de lijn, al hielp dat niet al teveel. Zij wist me bvb niet te zeggen dat de mail een vergissing was, wel dat ze diverse telefoons er over had gehad en dat je dan naar 1910 moet bellen. heb ik gedaan: enige optie die je daar hebt is punten inruilen. End of story

Proximus, kijk eens naar bedrijven die het online wèl goed doen, jullie hebben nog een lange weg te gaan ...

1) Onlangs problemen met Bizz club. Heb een klacht gefiled, daarvan is geen spoor te vinden. Overigens om een klacht online in te kunnen dienen moet je hard zoeken hoor.
2) Uiteindelijk bemachtig ik een telefoonnummer waarop je dan kan bellen en heb je meteen iemand aan de lijn. Eerst van op de vaste lijn gebeld, kwestie van de mobiel dan vrij te hebben, maar dan kan "omwille van privacy" niet verder gegaan worden want je moet bellen vanop het toestel dat het abonnement heeft.
3) dan maar opnieuw geprobeerd via de mobiel. Zelfde antwoord. Vreemd toch.
4) Heel lang verhaal heel kort gemaakt, uiteindelijk heb ik gewoon opgegeven dat ik NOG GEEN klant was en ja hoor toen kreeg ik wèl een echte stem aan de lijn. Vriendelijk genoeg, maar voor de bizz club moest ik naar 1910 bellen.
5) dan maar 1910 gebeld, zowel van vast als mobiel, allemaal zelfde verhaal, komt geen stap verder.
Moraal van het verhaal; administratief nog lange weg te gaan. We vragen ook al meer dan twee jaar een E-fff factuur (of UBL) en dat is niet hetzelfde als een mail met een PDf die je dan nog moet downloaden. Zelfs de kleinste KMO moet nu EFFF facturen aan de Vlaamse overheid aanleveren. Heeft Belgacom dan geen klanten bij de Vlaamse Overheid?

Gelukkig gaat het mobiel bellen wel goed. Internet, gewone telefoon en TV hebben we al jaren geleden ingewisseld voor een ander providor. Niet om de prijs, wel om de kwaliteit.

Een beste dag nog aan iedereen

0 reacties

Geen reactie

Reageer