Ik heb me een Linksys WAG120N ADSL2+ Modem-router aangeschaft om een oudere ADSL modem (toch nog werkende) te vervangen, met de bedoeling om mijn povere snelheid (slechts1,5 Mbps) wat op te krikken.
Bij het installeren moet men op een gegeven moment kiezen welke ISP men heeft. In het lijstje staat zowel Belgacom als Skynet. Welke moet ik nu kiezen? Enkele stappen verder vraagt men de accountgegevens om de internetverbinding tot stand te brengen. Normaal is dat toch mijn e-mail adres (voornaam.naam@skynet.be) met het daarbij horende paswoord. Wanneer ik dat invul test de modem dan de verbinding, maar krijg ik de foutmelding dat "er geen verbinding kan gemaakt worden, wellicht omdat mijn username en /of paswoord niet juist zijn." Ik heb van alles geprobeerd, met oudere paswoorden, met de originele username (fb440252@SKYNET), en combinaties... altijd met hetzelfde resultaat.
Kan iemand mij helpen aan mijn correcte ISP-gegevens om de verbinding tot stand te kunnen brengen?
Mijn contract nr is: 560264219 en mijn gebruikersnaam is fb440252
Dank op voorhand,
eddu
Bladzijde 1 / 1
Je snelheid zal hierdoor niet verhogen... aangezien je sync op lijnniveau gebeurd.
Misschien best eens nagaan of je aansluitbaar bent op VDSL2. Dit kan je via 0800 22 700.
Vanaf dan kan je snelheden van minimaal 12Mbps tot 30Mbps halen.
Misschien best eens nagaan of je aansluitbaar bent op VDSL2. Dit kan je via 0800 22 700.
Vanaf dan kan je snelheden van minimaal 12Mbps tot 30Mbps halen.
is inderdaad een zinloze aankoop, best terug brengen naar de winkel
paswoord van je verbinding kan je trouwens aanpassen via e-services
mvg
paswoord van je verbinding kan je trouwens aanpassen via e-services
mvg
Beste eddu,
VDSL2 is beschikbaar en kan worden aangevraagd via de klantendienst(0800 22 700) of in een Belgacom Center.
U krijgt dan een nieuwe modem(B-Box2) gratis, deze is dan ook compatibel met de VDSL2 technologie. Met deze verandering kan u een maximum downloadsnelheid van 20Mbps behalen.
Mvg,
Eva van Belgacom.
VDSL2 is beschikbaar en kan worden aangevraagd via de klantendienst(0800 22 700) of in een Belgacom Center.
U krijgt dan een nieuwe modem(B-Box2) gratis, deze is dan ook compatibel met de VDSL2 technologie. Met deze verandering kan u een maximum downloadsnelheid van 20Mbps behalen.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.