Ik ben momenteel de overstap aan het maken naar Proximus. Ik heb een brief ontvangen met de configuratiegegevens voor internet. Kan het zijn dat de internet-referentienummer anders is dan de nummer van de vaste lijn? Ik heb aangegeven de nummer van de vaste lijn te willen behouden en in de 'Bevestiging van aanvraag' staat ook mijn vastelijnnummer in de rubriek 'telefonie'.
Het zou jammer zijn dat ik mijn nummer niet kan over zetten.
Bladzijde 1 / 1
Voor wat het internet-referentienummer staat weet ik ook niet echt, maar ik weet alleen dat als je geen telefoon neemt bij je abonnement dat ze dan een fictief telefoonnummer geven aan je lijn (lijnnummer) anders is het je telefoonnummer die aan de lijn gegeven wordt.
Dit fictief nummer of anders telefoonnummer zal je ook moeten invoeren als je de eerste keer je decoder opstart.
Dit fictief nummer of anders telefoonnummer zal je ook moeten invoeren als je de eerste keer je decoder opstart.
Beste,
Morgen komt de technieker langs. Ik zal het hem vragen. Anders neem ik contact op met de klantendienst. Dank u
Morgen komt de technieker langs. Ik zal het hem vragen. Anders neem ik contact op met de klantendienst. Dank u
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.