Ik kan sinds gisterenavond via laptop (Outlook 2016) en smartphone geen e-mails meer ontvangen en versturen. Ook het lezen van e-mails via webmail lukt niet momenteel.
Hey Nico, er zijn geen algemene problemen. Ik heb verder ook even naar je skynet mailbox gekeken maar ook hier zie ik niets eigenaardig. Enkele tips:
- Probeer even via de webmail of hier alles nog ok werkt. Kan je hier nog mails versturen? Klopt je wachtwoord nog? Vraag eventueel een nieuw wachtwoord aan.
- Probeer je mailbox opnieuw in te stellen. Meer info op deze pagina. Ik raad wel aan om eerst eens te proberen via de webmail. Zo ben je zeker of je aanmeldingsgegevens nog ok zijn.
Vreemd, ik heb vanuit MyProximus mijn wachtwoord gewijzigd en nu lijkt alles terug in orde.
Ik had nochtans mijn vorig wachtwoord zelf zeker niet gewijzigd recent.
Zou er een poging van buitenaf geweest zijn tot geknoei ...?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.