Ik kan sinds gisterenavond via laptop (Outlook 2016) en smartphone geen e-mails meer ontvangen en versturen. Ook het lezen van e-mails via webmail lukt niet momenteel.
Is er een probleem bij Proximus?
Bladzijde 1 / 1
Hey Nico, er zijn geen algemene problemen. Ik heb verder ook even naar je skynet mailbox gekeken maar ook hier zie ik niets eigenaardig. Enkele tips:
- Probeer even via de webmail of hier alles nog ok werkt. Kan je hier nog mails versturen? Klopt je wachtwoord nog? Vraag eventueel een nieuw wachtwoord aan.
- Probeer je mailbox opnieuw in te stellen. Meer info op deze pagina. Ik raad wel aan om eerst eens te proberen via de webmail. Zo ben je zeker of je aanmeldingsgegevens nog ok zijn.
- Probeer even via de webmail of hier alles nog ok werkt. Kan je hier nog mails versturen? Klopt je wachtwoord nog? Vraag eventueel een nieuw wachtwoord aan.
- Probeer je mailbox opnieuw in te stellen. Meer info op deze pagina. Ik raad wel aan om eerst eens te proberen via de webmail. Zo ben je zeker of je aanmeldingsgegevens nog ok zijn.
Vreemd, ik heb vanuit MyProximus mijn wachtwoord gewijzigd en nu lijkt alles terug in orde.
Ik had nochtans mijn vorig wachtwoord zelf zeker niet gewijzigd recent.
Zou er een poging van buitenaf geweest zijn tot geknoei ...?
Ik had nochtans mijn vorig wachtwoord zelf zeker niet gewijzigd recent.
Zou er een poging van buitenaf geweest zijn tot geknoei ...?
Er is alleszins geen automatisch wachtwoord reset gebeurd langs onze kant. (wegens veiligheidsredenen vb) Meer dan deze informatie heb ik helaas niet.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.