iPhone doorschakelen gaat niet meer sedert deze week

  • 27 September 2017
  • 5 reacties
  • 721 Bekeken

Ik kan mijn gsm nummer niet meer doorschakelen op de iPhone.het is enkel Proximus in combinatie met iPhone IOS11 die het probleem veroorzaakt. Als ik de simkaart van Sunrise (Zwitsers abonnement) in de iPhone steek , dan kan ik het Zwitserse nummer wel degelijk doorschakelen.

Please Proximus zorg voor een oplossing. Ik gebruik deze functie wekelijks, daar ik in Zwitserland te werk gesteld ben.

5 reacties

Ter info:
In dit verband lopen er enige posten hier op het forum:
zie > https://nl.forum.proximus.be/search?q=iphone+doorschakelen
Inderdaad beste Martin, die topics heb ik allemaal gelezen, maar geen enkele met een oplossing. Met mijn Zwitserse simkaart is het wel mogelijk. Het probleem ligt hier dus duidelijk bij Proximus in combinatie met iPhone ios11.
ja inderdaad, het zal spijtig genoeg afwachten zijn tot proximus met een oplossing voor de proppen komt.
Is hier al een oplossing voor? Zit namelijk met hetzelfde probleem.
Dit probleem stelt zich al maanden!
Na contact met de technische dienst werd me verteld dat hier geen oplossing voor is of zal komen in de toekomst. 😞 proximus zou zijn manier van doorschakelen niet willen aanpassen. En apple doet waarschijnlijk moeilijk. (Vriendjespolitiek met telenet dat in amerikaanse handen is?)
Het probleem deed zich voor bij carrier versie 28.3 , is nadien even opgelost geweest bij ios11 update maar doet zich nu opnieuw voor.

Dit doet me terugdenken aan de tijd dat apple het proximus netwerk blokkeerde zodat geen 4g kon geactiveerd worden op de toestellen.

De schuld ligt niet bij proximus alleen, alle begrip dat apple geen gemakkelijke partner is. En dat eventuele wijzigingen duur en ingrijpend zijn, maar dan heb je één van de duurste gsm’s op de markt, betaal je de duurste provider in belgie en dan kan je nog niet gebruik maken van een basisdienst als doorschakelen...

Reageer