Beantwoord

iphone + abbo vernieuwen

  • 21 December 2015
  • 2 reacties
  • 312 Bekeken

Beste,

Ik heb een contract met een iphone 6 afgesloten.
Deze is jammergenoeg stuk gegaan.
Nu zou ik heel graag opnieuw intekenen op het aanbod voor een iphone 6s met een abbo van 24 maanden.
Uiteraard moet ik een schadevergoeding betalen volgens de afschrijvingstabel maar volgens iemand bij de klantendienst is het niet mogelijk om nu opnieuw van deze aanbieding te genieten.
Ik kan natuurlijk mijn contract volledig stoppen de schadevergoeding betalen en bij de concurrentie gaan maar dit wil ik eigenlijk helemaal niet.

Vriendelijk groeten,
icon

Beste antwoord door Joel M 24 December 2015, 10:04

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

En als je uw contract opzegt bij PX is er dan een minimum duur vooraleer je nieuw contract die je afsluit als nieuw beschouwd wordt en je van die aanbieding kan genieten.
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Ik heb een contract met een iphone 6 afgesloten.
Deze is jammergenoeg stuk gegaan.
Nu zou ik heel graag opnieuw intekenen op het aanbod voor een iphone 6s met een abbo van 24 maanden.
Uiteraard moet ik een schadevergoeding betalen volgens de afschrijvingstabel maar volgens iemand bij de klantendienst is het niet mogelijk om nu opnieuw van deze aanbieding te genieten.
Ik kan natuurlijk mijn contract volledig stoppen de schadevergoeding betalen en bij de concurrentie gaan maar dit wil ik eigenlijk helemaal niet.

Vriendelijk groeten,


Beste Marijn07,

Als uw Iphone6 niet ouder is dan 2 jaar dan is er nog garantie op.

U kan als klant spijtig genoeg niet van 2 promoties tegelijkertijd genieten.

Met vriendelijke groeten,
Joel