Iphone 5c + Smart 45

  • 2 December 2014
  • 8 reacties
  • 98 Bekeken

Beste Prxomus ,


Ik heb op 28/11/2014 mijn bestelling gedaan van een abonnement met toestel een Iphone 5c + Smart 45 om middernacht 00.36 uur meteen betaald 49 euro en ook bevesting gekregen met mijn eca nummer van bestelling ik heb vandaag terug gebeld morgen zo mijn bestelling bij de afdeling waar de koeriers alles verdelen weet er soms iemand hoe die firma noemt en eventueel een hoelang het nog duurt .


Graag reactie erop terug .


Met Vriendelijke Groeten


Birgit Klein

8 reacties

Beste,

Wij hebben via dit kanaal tot onze spijt geen bijkomende informatie aangaande de levering van uw toestel.

Vriendelijke groeten,
JG.
Beste ,


wie kan mij wel zeggen welke firma dat is wat die gsm ,s levert aub .


Mvg birgit
Beste,

Het e-Shop departement (bereikbaar tijdens kantooruren op 0800 999 74) is het enige departement dat daar eventueel informatie over kan bieden.
Met vriendelijke groeten,

JG.
Beste ,


Ik heb vandaag gebeld naar de e shop daar wisten ze mij te zeggen dat ik maandag / dinsdag wordt gebeld door de koerier


voor de mensen die graag willen weten door wie het geleverd wordt is AC group brussel prive firma van proximus van daar uit vertrekken alle aankoop


zaken van bij de e shop die je besteld online .


Met vriendelijke Groeten


Birgit Klein
ik denk vooraan in februari !
Beste ,




Ik heb vandaag mijn gsm + smart 45 ontvangen aan de deur door de firma ac group vanaf brussel


zij hebben mij niet gebeld zijn gewoon aan de deur komen bellen en hebben meteen alles in orde gedaan van contract enzo...


super service van e shop hoor .Nu alleen nog zoeken hoe ik die nummer kan toevoegen aan mijn pack .


iemand een idee ervan .




Mvg Birgit
Misschien toch best een


privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


zodat zij dit direct kunnen in orde zetten.


Ik denk dat ze dit zelf via het gratis nummer 6000 ook kunnen regelen (7/7 24u)
Beste Birgit,

Een contract van een abonnement + smartphone kan u gedurende de looptijd van het voordeel niet overplaatsen naar uw Proximus Fix Pack. Daarna kan dit uiteraard zonder probleem.

Met vriendelijke groeten,

JG.

Reageer