Skip to main content

iphone 5 met abonnement

• 4 september 2014
  • 2 reacties
  • 143 Bekeken

Hey iedereen,

Ik zou graag gebruik maken van de promotie: iphone met abonnement. Nu is het zo dat ik binnenkort op reis vertrek voor 3 maanden naar het buitenland en het mogelijk is dat mijn factuur niet op tijd betaald word. Loop ik dan niet het risico dat mijn iphone geblokkeerd word of kan de provider dit niet. Misschien een gekke vraag maar ik wil toch het risico niet lopen. Alvast bedankt

This topic has been closed for comments

2 reacties

Elsa
  • 156 reacties
  • 4 september 2014
je kan best deze vraag eens stellen aan de officiële woordvoerster van Belgacom wat je best doet in zo'n geval

⚊▶ Eva van Belgacom en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'

je kan altijd vooruit betalen , maar wel melden op de overschrijving dat het om vooruitbetaling gaat zelf al heb je tevdeel vooruit gestort daar wordt achteraf rekening mee gehouden , maar best het antwoord van Eva afwachten

• 0 reacties
  • 4 september 2014
Beste mevrouw
Wij zijn blij u binnenkort als abonnee te kunnen verwelkomen!
Om te voorkomen dat uw abonnement op die manier omwille van wanbetaling afgesloten raakt, is het raadzaam bij uw abonnement ook een mandaat voor domicilëring te ondertekenen. Op die manier gebeurt de betaling automatisch.
Met vriendelijke groet,
Eva