Mijn download snelheid ligt sinds gisteren rond de 1.5mbps op een internet maxi verbinding.
http://imgur.com/zXImaVt
Op de website van proximus staat dat mijn snelheid beperkt is naar de 5mbps omdat ik zogezegd het maandelijks volume van 500gb heb overschreden.
http://imgur.com/p23IwwD
Nu als ik mijn verbindingstijden raadpleeg voor de maand februari blijkt dat ik nog maar 141gb verbruikt heb.
http://imgur.com/O6ExNnF
Help, wat kan ik hieraan doen?
Bladzijde 1 / 1
Wachten tot iemand van het proximus team hier antwoord om het na te kijken of -> contact opnemen om te laten nazien
Beste Dyoxal,
Best contact opnemen met de klantendienst.
Jouw connectietijden geven idd aan dat je nog maar aan 142.71 GB zit op dit moment, maar volgens system is je 500Gb op. Vermoedelijk is er iets misgelopen en is er geen "reset" gebeurd op 1/02. status van de dienst geeft aan: 0.00 GB left out of 500 GB.
Met uw lijn op zich is er alvast niets mis mee.
in de hoop je hiermee verder te hebben kunnen informeren/helpen.
Mvg
Best contact opnemen met de klantendienst.
Jouw connectietijden geven idd aan dat je nog maar aan 142.71 GB zit op dit moment, maar volgens system is je 500Gb op. Vermoedelijk is er iets misgelopen en is er geen "reset" gebeurd op 1/02. status van de dienst geeft aan: 0.00 GB left out of 500 GB.
Met uw lijn op zich is er alvast niets mis mee.
in de hoop je hiermee verder te hebben kunnen informeren/helpen.
Mvg
Het ziet er naar uit dat je volumebundel niet gereset is.
Ik heb het volume manueel verhoogd en de desbetreffende dienst gecontacteerd om dit verder na te kijken.
Zodra ik meer weet laat ik je iets weten.
Ik heb het volume manueel verhoogd en de desbetreffende dienst gecontacteerd om dit verder na te kijken.
Zodra ik meer weet laat ik je iets weten.
Ik heb het volume manueel verhoogd en de desbetreffende dienst gecontacteerd om dit verder na te kijken.
Zodra ik meer weet laat ik je iets weten.
Hartelijk dank hiervoor
Je downloadvolume is terug vernieuwd. Je nieuwe periode start gewoon terug de eerste van de maand (1/03).
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.