internet wifi signaal slecht...

  • 10 September 2013
  • 0 reacties
  • 102 Bekeken


hallo allemaal, wij hebben sindskort 'pack' met internet en televisie van belgacom. we wonen in een 'nog huurwoning van oplichters Sleuyter' in Bredene (loopt rechtzaak tegen maar is ander verhaal). de bekabeling komt binnen in het washok bij ons en daar heeft de technieker ook de modem voor internet geplaatst. maar misschien komt het door de nieuwe muren van ons nieuwe appartement maar het signaal van belgacom is langzaam en stuk minder dan telenet. bij telenet had de technieker een 2de modem in de woonkamer geplaatst (niet aangrenzend aan het washok maar ca 15mtr vandaan) zodat we beter wifi signaal hadden. zelf gebruikte ik http kabel voor internet recht mijn laptop in. (altijd beter dan draadloos). maar omdat ons was hok dus niet grenst aan de woonkamer heb ik geen zin om met een 20mtr lange internet kabel dwars door het appartement te gaan leggen.





hoe kunnen we ons signaal versterken? de technieker had het over 'switch' gebruiken en de modem van het internet in de woonkamer te plaatsen? weet iemand hoe wij dit moeten aanleggen anders?





bedankt







0 reacties

Geen reactie

Reageer