Beantwoord

Internet werkt niet op gsm

  • 7 November 2017
  • 16 reacties
  • 1496 Bekeken

Sinds enkele dagen werkt mijn internet niet meer op mijn gsm. Simkaart is reeds vervangen. In 3 verschillende toestellen geprobeerd en nog steeds geen internet. Bellen en Sms'en lukt wel. Via proximuscenter reeds doorgegeven aan expert, maar het blijft maar duren. Hoelang voor men zoiets oplost ?
icon

Beste antwoord door M_016 13 November 2017, 23:41

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Vermits tot op heden geen Px medewerker op het forum hierop gereageerd heeft misschien best een privé bericht sturen met uw gegevens via onderstaande link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
P.S.
Ik ga ervan uit dat je geprobeerd hebt het probleem op te lossen door je GSM settings te controleren (en/of aan te passen)
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/stel-uw-gsm-of-tablet-in.html
Sinds enkele dagen werkt mijn internet niet meer op mijn gsm. Simkaart is reeds vervangen. In 3 verschillende toestellen geprobeerd en nog steeds geen internet. Bellen en Sms'en lukt wel. Via proximuscenter reeds doorgegeven aan expert, maar het blijft maar duren. Hoelang voor men zoiets oplost ?
je toestel werkt toch niet toevallig op iOS11.2
Werk met een samsung en nog steeds geen resultaat. Een expert zei dat het vandaag zou opgelost worden, maar buiten enkele trage verbindingen, nu terug zonder internet.
Dan inderdaad best een privé bericht sturen om te vragen in hoeverre ze al een oplossing hebben voor uw probleem privébericht sturen kan via deze link > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 4
Badge +2
Hoi! Kan je even via privébericht je klantgegevens bezorgen aub ? Groetjes, Cindy
Op mijn voicemail (tijdens mijn werk heb ik geen gsm op zak) is ingesproken dat deze nacht een softwareupdate gaat gebeuren dewelke het probleem zou oplossen. Ik zal dus blijkbaar niet de enige zijn. Men heeft blijkbaar kunnen vaststellen dat er een probleem is bij mijn nummer en de aanmelding voor internet.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

Onze excuses voor het ongemak. Kan je ondertussen weer op internet na de update?

Groetjes,

Aziz
Alles werkt terug zoals het hoort. Thx.
Ik ervaar ook sinds vorige week problemen met netwerk. Geeft wel 3G aan maar heb geen internet verbinding.
Ik heb een iphone 6s en heb ios 11.2.
Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
Reputatie 6
Badge +3
Fijn om te horen! Geniet nog van jouw dag! 🙂
Reputatie 7
Badge +4
@ Angii
ik ga ervan uit dat LorentzV gerageerd heeft op Patima en jouw bericht gemist heeft
misschien best een prive bericht sturen met je gegevens via onderstaande link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
dat is ook zo je moet er niet vanuit gaan 😃
Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/beta-ios-11-2-ios-helpt-mobiele-verbinding-proximus-om-zeep-41434
Je ziet dat het niet alleen bij proximus is dat er problemen komen met software updates ;-)
!! al gaat het onderwerp hier wel over internet probleem en niet over mobiel probleem !!
wat daar staat : (of worden beide hierdoor opgelost)

Downgrade van ios 11.1 is niet noodzakelijk.
Als tijdelijke oplossing kun je via de Apple Configurator 2 een profiel aanmaken met de apn van proximus.
Mobiel internet gefixt en gesprekken komen erdoor. Carrier blijft wel VTR, maar werkt perfect als tijdelijke oplossing.

Apple Configurator 2, een data APN aanmaken en opladen naar je toestel.
APN internet.proximus.be.
Reputatie 7
Badge +4
@ angii
apple ios 11.2beta 3 is beschikbaaren zou bovenvermeld probleem oplossen
En de andere problemen ook, want er waren er nog heb ik al googelen gevonden 😉

Reageer