Beantwoord

Internet web probleem


Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, root@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.


Apache/2.2.15 (Red Hat) Server at file-hostingst240.isp.belgacom.be Port 80

Kent iemand dit gebeuren ?? telkens ik mijn webpagina wens te zien op proximus onder de naam users.skynet.be/on4cf krijg ik bovenstaande melding, ik had daar graag een oplossing voor gevonden, doch dewelke, bij de help desk van proximus hoort men het donderen, sorry zegt men nog nooit van gehoord.
hopelijk krijg ik hulp
Beleefde groeten
icon

Beste antwoord door SamuelD 14 March 2016, 10:37

Bekijk origineel

21 reacties

Badge +4
Als ik op die link klik heb ik hetzelfde voor , ik vermoed ergens een fout in de link ?
Vertel iets meer misschien heeft U de oplossing, tenslotte weet ik dat ook, hoe kan je de foute link herstellen ??
Vroeger kon je op dit e-mail adres support krijgen webservices@belgacom.be (of dit nog altijd geldig is weet ik echter niet, maar wou je dit ter info toch meegeven )
Misschien de status van je persoonlijke werkruimte eens controleren status van je persoonlijke werkruimte eens controleren
Irrelevant ...
Dat denk ik niet want er bestaan nog kortere, en die werkt nog 😉
Heeft uw persoonlijke link ooit gewerkt ? Ik denk dat uw URLveel te kort is voor toegang ? Ik denk dat u uw config op de PX site moet nakijken ?
Te kort ?? elke week sinds 2011 verzorg ik de weersberichten voor de zweefvliegers uit CRUPET NANINNE en St HUBERT, nooit problemen ondervonden
, tot vorige week,
bedankt voor de reactie
groeten
HH
Reputatie 7
Badge +4
Heb je nog toegang tot de ftp van je site?
Heb je nog toegang tot de ftp van je site?
Nee dat is het probleem zelfs vanuit dreamweaver kan ik de site via remote instellen voor te uploaden, doch dan begint het probleem
bedankt voor te reageren
Groeten
Hugo
Reputatie 7
Badge +4
Zou je je wachtwoord eens kunnen doorsturen via privé bericht naar het proximus team? Dan kunnen we van hieruit eens testen.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +4
Wij zijn er vanhieruit succesvol ingeraakt met filezilla. Gebruik je poort 21?
Waar staat poort 21 voor in te loggen AUB
Reputatie 7
Badge +4
Ik ken dreamweaver niet,ik kan je niet zeggen waar je de poort kan aanpassen. Maar anders kan je het even proberen met filezilla, dit kan je hier downloaden:

https:///filezilla-project.org/
Ik probeer
Alvast bedankt voor het opzoeken
beleefde groeten
Hugo Hensbergen
Dreamweaver gebruikt default poort 21
Port 21: the default setting
Because most Web servers set aside Port 21 to receive connections from FTP clients, Dreamweaver is also configured to access Port 21 to upload files.
-> https://helpx.adobe.com/dreamweaver/kb/configure-dreamweaver-access-different-ftp.html
Weeral bedankt ik zoek het verder uit
Dreamweaver 3 heeft dan de gewoonte om poort 80 te instaleren en 21 te negeren ( mag ik veronderstellen ) bedankt voor de URL van settings van dreamweaver
Nog een goede avond gewenst
Beleefde groeten
Hugo Hensbergen
Opera geïnstalleerd, en ook daar de url ingevuld met hetzelfde resultaat. Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, root@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.


Apache/2.2.15 (Red Hat) Server at file-hostingst240.isp.belgacom.be Port 80

Ik dank U voor Uw medewerking, spijtig genoeg kan ik maar een site aanmaken op SKYNET, anders was mijn probleem denkelijk opgelost, kan U als beheerder de complete pagina op skynet niet verwijderen ? dan kan ik opnieuw een site opbouwen en zijn dan MISCHIEN de problemen van de baan,
Nogmaals dank voor de hulp
De poort 21 kan ik rechtstreeks achter de FTP invullen , BV ftp users.skynet.be/on4cf 21, kan rustig uploaden geen fout melding, doch het terug opvragen van de site mislukt
HH
Reputatie 5
Badge +4
Ik heb dit doorgestuurd naar onze engineering.

Ik hoop je snel een antwoord te sturen

Mvg,

AndyM

Het Proximus-team
Ik maak graag gebruik van Uw aanbieding, alvast bedankt, Hulp wordt gewaardeerd.
beleefde groeten
Hugo Hensbergen
Reputatie 7
Badge +4
de eerste pagina van uw website moet steeds index.html (of index.htm) genoemd worden. Let wel op, dit bestandje moet in de hoofdmap ("/") geplaatst worden. Indien deze in een submap geplaatst wordt, zal uw home page niet weergegeven worden.

Onze ingenieurs hebben dit getest met een tijdelijk index bestand en het werkte.

De fout zit dus op je webspace.

Met vriendelijke groeten,
Wel raar, als het vroeger altijd werkte, dan moet er toch een index.htm of index.html in de root van zijn website gestaan hebben, of hij moet ze zelf gewist hebben dan !
EDIT: Heb net eens getest met IE11 nadat ik de index file gewist heb, en krijg toch een andere fout melding dan deze van topic starter.
namelijk:
Forbidden
You don't have permission to access /users.skynet.be/rolex/&&&/&&&/users/5/web/00/00/16/89/67/&&&/1/&&&/0/&&&/ on this server.
Apache/2.2.15 (Red Hat) Server at file-hostingst261.isp.belgacom.be Port 80
Ik krijg ook die permission fout maar ik kan om een of andere geheimzinnige reden niet meer aan mijn webroot space voor mijn domein via ftp ... nu ja 'k heb ook nite erg veel gezocht

Reageer